BiznesGospodarkaPolecamyPolecane wiadomościŚwiat technologii

Czytaj etykiety energetyczne zanim zdecydujesz się na nowy sprzęt

Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller.

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty: „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w lekki i żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.

Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Proppeller Film a spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.

LINKI:

Lodówka: http://youtu.be/PWmoE7d6aEg

Zmywarka: http://youtu.be/YLtNDDgX0xk

Pralka: http://youtu.be/wQiequxBu8k

 

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *