Czytaj etykiety energetyczne zanim zdecydujesz się na nowy sprzęt
Ruszyła nowa kampania Ministerstwa Gospodarki zachęcająca do wyboru urządzeń wysokiej klasy energetycznej. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe a spoty wyprodukował dom produkcyjny Propeller.
Celem kampanii jest zwrócenie uwagi kupujących na nowe etykiety energetyczne sprzętów elektrycznych. Spoty: „Lodówka”, „Zmywarka” i „Pralka” w lekki i żartobliwy sposób zwracają uwagę na problem „energożerności” domowych sprzętów. Dlatego decydując się na ich zakup, warto również zwrócić uwagę na klasę energetyczną. Pozwoli to w efekcie płacić niższe rachunki za energię elektryczną.
Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Will Goldbe. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Proppeller Film a spoty wyreżyserował Grzegorz Warszawski.
LINKI:
Lodówka: http://youtu.be/PWmoE7d6aEg
Zmywarka: http://youtu.be/YLtNDDgX0xk
Pralka: http://youtu.be/wQiequxBu8k