BiznesPolecamyPolecane wiadomościŚwiat technologii

pkt.pl zapowiada zmiany – startuje nowa odsłona wyszukiwarki firm i usług.

pkt.pl prezentuje nową odsłonę wyszukiwarki firm i usług. Zmiany wprowadzone w serwisie są wynikiem analizy opinii użytkowników oraz trendów rynkowych, technologicznych i graficznych. Teraz użytkowanie serwisu będzie przyjemniejsze i efektywniejsze.

Przeładowanie serwisów treścią i grafiką, zamiast uatrakcyjniać, utrudnia to, co jest ich zadaniem – skuteczne i szybkie odnalezienie informacji. Nowa odsłona wyszukiwarki pkt.pl jest odpowiedzią na to zapotrzebowanie.” – wyjaśnia Piotr Dębski, Dyrektor Rozwoju Serwisów Internetowych w pkt.pl.

Nowy serwis prezentuje informacje w czytelny i przejrzysty sposób. Kolorystyka strony jest oszczędna i przyjazna dla użytkowników – wprowadzono ikonografię, uproszczono nawigację.

Zmiany funkcjonalne objęły przede wszystkim sposób filtrowania wyników oraz prezentację wizytówek firmowych (galeria dużych zdjęć, filmów, materiałów do pobrania). Wychodząc na przeciw oczekiwaniom użytkowników, wyeksponowano system rekomendacyjny (gwiazdki recenzji wskazują, którą firmę polecają klienci) oraz dodano szybkie przekierowanie do alei handlowej. Wprowadzono nowe, prezentowane w atrakcyjnej formie, duże mapy z oznaczonymi miejscami turystycznymi, bankomatami, pocztami, przystankami, parkingami.

Nowatorskim rozwiązaniem serwisu pkt.pl są zmienne treści na stronie głównej, polegające na wyświetlaniu najczęściej wyszukiwanych kategorii oraz ofert firm, wybieranych spośród ostatnio aktualizowanych Wizytówek zawierających zdjęcia produktów i usług.

Lifting graficzny jest uwieńczeniem zmian w produkcie, jakie konsekwentnie wdrażaliśmy w ostatnich miesiącach. Nowy wygląd strony odzwierciedla nowoczesne narzędzie, jakie oddajemy w ręce naszych klientów i użytkowników.” – podsumowuje Piotr Dębski.

***

pkt.pl jest liderem wśród wyszukiwarek firm i usług w Polsce. Wspierając małe i średnie przedsiębiorstwa, oferuje profesjonalne doradztwo oraz efektywne rozwiązania w zakresie działań promocyjnych i reklamowych w Internecie oraz na urządzeniach mobilnych. Z produktów oferowanych przez Spółkę pkt.pl w ciągu miesiąca korzystają średnio ponad 3 miliony osób w Polsce. To jedno z najbardziej cenionych i wiarygodnych źródeł informacji.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *