Domowe ciasta na Wielkanoc w silnej kampanii Z.T. Bielmar
Kluczowy produkt z oferty Zakładów Tłuszczowych Bielmar – margaryna Palma, otrzyma przed Wielkanocą silne wsparcie reklamowe. Szeroko zakrojona kampania potrwa do końca kwietnia br. i obejmie telewizję, outdoor, prasę oraz sieć kin Helios w całej Polsce.
Pod hasłem Upiekłam domowe ciasto Spółka Bielmar konsekwentnie prowadzi wizerunkową komunikację margaryny Palma z Murzynkiem od 2011 roku. W kreacjach reklamowych kampanii w okresie przedświątecznym dominują tradycyjne ciasta wielkanocne: mazurek, baba i sernik. Margaryna z silną rekomendacją do ciast i deserów, doskonale wpisuje się w trend pieczenia od podstaw i kontekst polskiej tradycji kulinarnej.
Emisje billboardów sponsorskich zaplanowano w TVP, TVN, Polsacie oraz stacjach tematycznych, między innymi, w paśmie śniadaniowym, przed wybranymi serialami, programami kulinarnymi i prognozą pogody. Dodatkowo, 15-sekundowe spoty pojawią się na platformie ipla.tv.
Emisje spotów reklamowych przed wszystkimi seansami filmowymi w kinach sieci Helios w całej Polsce potrwają do 10 kwietnia br.
W Warszawie, Krakowie i Poznaniu komunikacja jest prowadzona na formatach reklamy zewnętrznej – billboardach i citylightach. W prasie zaplanowano wizerunkowe reklamy w tytułach kobiecych i kulinarnych wydawnictw: Bauer, Edipresse, Burda oraz Phoenix Press. Dodatkowe wsparcie prosprzedażowe zapewnią emisje w magazynach branżowych oraz działania w punktach handlowych.
Kreację i produkcję wszystkich materiałów do kampanii – spotów telewizyjnych oraz grafik reklamowych powierzono agencji Innovations Crazy Mouse. Media do kampanii zakupił Innovations Media. Działania PR realizuje Kolterman Media Communications.
Czas trwania: marzec – kwiecień 2014 r.
Klient: Zakłady Tłuszczowe „Bielmar”
Produkt: margaryna Palma z Murzynkiem
Rodzaj kampanii: wizerunkowa
Hasło kampanii: Lubię domowe ciasto
Media: telewizja, outdoor, prasa, kina
Kreacja: Innovations Crazy Mouse
Dom mediowy: Innovations Media
PR: Kolterman Media Communications