InneModa i stylPolecamyPolecane wiadomości

12 mln klientów FACTORY w 2013 roku!

Prawie 12 mln klientów wybrało się na zakupy do Centrów Outlet FACTORY w 2013 roku. To 22 % więcej niż w roku poprzednim. FACTORY, należące do Grupy NEINVER, to największa w Polsce sieć centrów wyprzedażowych, gromadzących sklepy popularnych marek polskich i światowych w cenach zawsze obniżonych od 30% do 70%.

Znaczący wzrost liczby klientów centrów FACTORY to z pewnością zasługa atrakcyjnej oferty dla lubiących przemyślane zakupy, sukcesywnie odświeżanego portfolio klientów i powstanie nowego centrum w prawobrzeżnej części Warszawy – mówi Agata Brzezińska, Country Manager NEINVER Polska. Warto zauważyć, że wzrost zanotowały również centra FACTORY istniejące od wielu lat na rynku – dodaje.

Centra Outlet FACTORY są zlokalizowane w czterech polskich miastach: w Warszawie (Annopol, Ursus), Poznaniu, Wrocławiu i Krakowie. NEINVER wprowadził koncept centrów wyprzedażowych do Polski, otwierając w 2002 roku pierwsze w kraju FACTORY Ursus. Najmłodszym jest drugie w stolicy FACTORY Annopol – otwarte
w marcu ubiegłego roku.

W minionym roku centra Outlet FACTORY w Polsce odwiedziło 11,800,000 klientów, co stanowi wzrost na poziomie 2,5 mln osób w porównaniu z rokiem poprzednim. Po 11 latach obecności firmy NEINVER w Polsce FACTORY oferują klientom 84,500 m. kw. powierzchni handlowej.

Sieć Outlet FACTORY w Polsce to dzisiaj 5 centrów z 467 sklepami popularnych marek: od outletów z odzieżą (m.in. TOMMY HILFIGER, LIU JO, GUESS, VERO MODA, DESIGUAL, UNITED COLORS OF BENETTON, MANGO, MOHITO, LEE), butami (m.in. GINO ROSSI, VENEZIA, SALAMANDER, ECCO), artykułami sportowymi (m.in. ADIDAS, PUMA, ASSICS, SALOMON, QUIKSILVER, ROSSIGNOL, 4F),
po sklepy z biżuterią, książkami, kosmetykami czy artykułami wyposażenia wnętrz. FACTORY to również kawiarnie, restauracje, place zabaw dla dzieci, pokoje co-workingowe dla ludzi wolnych zawodów i strefy relaksu – ForRest.

Ceny w Centrach Outlet FACTORY są zawsze obniżone od 30% do 70%. W czasie specjalnych rozprzedaży promocje sięgają nawet 90%.

Centra Outlet FACTORY jako pierwsze w Polsce zdobyły certyfikaty „zielonego budownictwa” BREEAM, zarówno w zakresie konstrukcji budynków, jak i bieżącego funkcjonowania i zarządzania. FACTORY promują również działania społeczne
i ekologiczne.

Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrów outlet do Hiszpanii i Polski. Od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Grupa NEINVER jest także drugim co do wielkości operatorem centrów wyprzedażowych w Europie.

O NEINVER Polska

NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. NEINVER obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.

Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski i od lat pozostaje liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W swoich obiektach NEINVER z powodzeniem łączy również autorską koncepcję centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym.

NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości.

W Polsce NEINVER obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas ponad 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej, m.in. Galerię Katowicką, Galerię Malta w Poznaniu, Futura Park Kraków, czy Factory Ursus i Annopol w Warszawie.

W 2002 roku Neinver otworzył pierwsze centrum outlet w Polsce – FACTORY Warszawa Ursus. W 2007 roku powstała Galeria Malta – największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce, za realizację której firma otrzymała tytuł „Budowa Roku”. W 2008 roku NEINVER zrealizował autorską koncepcję FUTURA Park, łączącą centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym we Wrocławiu. Otwierając w 2011 roku FUTURA Park Kraków, NEINVER pioniersko połączył oba koncepty sprzedażowe pod jednym dachem. Krakowski FUTURA Park to pierwszy w Polsce istniejący kompleks handlowy z certyfikatem BREEAM, potwierdzającym najwyższe standardy ekologiczne budynku.

W 2013 roku NEINVER oddał do użytku drugie w stolicy, a jednocześnie największe na Mazowszu centrum wyprzedażowe – FACTORY Warszawa Annopol, które już na etapie projektu uzyskało certyfikat BREEAM. Najnowszym projektem firmy NEINVER w Polsce jest Galeria Katowicka, otwarta we wrześniu 2013 roku.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *