CARRY korzysta z audiomarketingu od make sense media
make sense media rozpoczyna współpracę z marką odzieżową CARRY. Od grudnia w sklepach tej marki klientom towarzyszy specjalnie opracowany profil muzyczny. Audiomarketing od make sense media pomoże wykreować jeszcze lepszą atmosferę w salonach tej sieci.
CARRY to moda codzienna i weekendowa, dla kobiet i mężczyzn, w każdym sezonie nowoczesna w detalu i w kolorze. Kolekcje CARRY są komfortowe, pełne energii i najmodniejszych trendów. Łącząc wygodne fasony, różnorodne tkaniny, ciekawe kroje i bogatą paletę barw – CARRY zachowuje elegancki klasyczny szyk i młodzieżowy komfort. CARRY to styl praktyczny i ponadczasowy, dla każdego, w każdym wieku, na każdą porę roku.
Specjalnie przygotowany profil muzyczny przez specjalistów make sense media uatrakcyjni zakupy w salonach marki. Muzyka odtwarzana w salonach CARRY jest zwolniona z opłat za publiczne odtwarzanie. Oznacza to, że firma nie musi uiszczać opłat do Organizacji Zbiorowego Zarządzania Prawami Autorskimi (ZAIKSu czy SPAVu). Profil muzyczny brzmi już w 10 lokalizacjach tej dynamicznie rozwijającej się marki.
make sense media jest specjalistą marketingu sensorycznego z ponad 20-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Obecnie firma dostarcza swoje rozwiązania do ponad tysiąca miejsc w całej Polsce.
PR
LA
0 Comments
No comments!
There are no comments yet, but you can be first to comment this article.