„Weź i poczytaj“ czyli jak zarazić się czytaniem“
Czytanie znów jest modne. Z początkiem grudnia do lektury zachęca Goethe-Institut, proponując wybór współczesnej prozy niemieckojęzycznej w polskim tłumaczeniu.
W warszawskich i krakowskich kawiarniach, a także w wybranych pociągach PKP Intercity na wszystkich lubiących dobrą literaturę czeka 9000 egzemplarzy bezpłatnego kieszonkowego wydawnictwa, zatytułowanego „Weź i poczytaj“. Publikacja zawiera fragmenty książek niemieckich autorów, które ukazały się w Polsce w ciągu ostatnich dwóch lat. Są tu m.in. „Wściekłe owce“ Katji Lange-Müller, „Corpus delicti“ Juli Zeh czy „Letnie kłamstwa“ Bernharda Schlinka, autora słynnego „Lektora“. W sumie wybrano urywki z dwunastu książek, które ilustrują różnorodność niemieckojęzycznej literatury XXI wieku.
W antologii znajduje się też mały upominek – zamieszczono w niej kupon, upoważniający pierwszych czytelników, którzy zgłoszą się w Goethe-Institut w Warszawie lub Krakowie, do odbioru gratisowego egzemplarza jednego z prezentowanych tytułów.
Goethe-Institut:
www.goethe.de/warszawa
www.goethe.de/krakow
Oficjalnym Partnerem akcji jest PKP Intercity.
Wsparcie reklamowe zapewnił partner – Metromedia.
Za skład antologii oraz realizację kampanii odpowiada agencjaLeniva Studio.
PR
LA