BiznesInneŚwiat technologii

Salony Kolportera z ekranami multimedialnymi

Saloniki z ekranami. Dzięki współpracy Kolportera z make sense media DOOH w 205 salonikach prasowych i salonach Top-Press, po kilkumiesięcznej przerwie, wznowiono emisję programu telewizyjnego adresowanego specjalnie do klientów. Osoby odwiedzające saloniki mogą obejrzeć na ekranach najświeższe informacje, prognozę pogody, bieżące kursy walut oraz materiały reklamowe.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAMonitory zainstalowane w punktach własnej sieci handlowej są dla Kolportera dodatkowym kanałem komunikacji z klientami. – Program emitowany przez make sense media DOOH traktujemy również jako narzędzie reklamy i autopromocji, będące alternatywą dla ulotek reklamowych czy gazetek promocyjnych – mówi Piotr Lech, menadżer ds. promocji w Departamencie Sieci Własnej Kolportera. – To szybki i skuteczny sposób na zaprezentowanie oferty zarówno naszej, jak i naszych partnerów, a wśród nich wydawnictw prasowych i dostawców produktów dostępnych przy kasie.

Reklama w miejscu sprzedaży jest bardzo skuteczna, ponieważ wykorzystuje gotowość klientów do kupowania. Kolporter to kolejna marka, która dołączyła do naszej sieci make sense media DOOH. Możemy już oferować reklamy na monitorach w prawie 1000 miejsc w całej Polsce – podkreśla Lorenz van der Stam, prezes make sense media DOOH.

Skuteczność reklamy na ekranach

Jak potwierdzają badania ośrodka badawczego Millward Brown SMG/KRC, ekrany informacyjno-reklamowe w punktach handlowych są dobrze przyjmowane przez klientów. Blisko 65 proc. respondentów przyznaje, że dzięki oglądaniu Kolporter TV, czas spędzony w kolejce nie dłuży się, a prawie 55 proc. chętnie ogląda emitowane tam reklamy, które wpływają również istotnie na zwiększenie sprzedaży. Testy pokazały, że sprzedaż produktów marek własnych Kolportera w ciągu pierwszego miesiąca wzrosła aż o 20 proc., w salonikach prasowych, w których znajdują się ekrany.

– Do instalacji ekranów wybraliśmy saloniki i Top-Pressy zlokalizowane w galeriach i pasażach handlowych, a także na stacjach warszawskiego metra – dodaje Piotr Lech.

W sprawie umieszczenia reklam na ekranach w sieci Kolporter zapraszamy do kontaktu z make sense media DOOH pod numerem tel. 22 330 87 00 lub przez stronę: www.reklamanaekranach.pl.

(red)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *