Mary Kay At Play™– ambasadorki Streetcom robią makijaż w sieci i w realu
Firma Mary Kay® zdecydowała się poszerzyć grupę swoich konsumentek poprzez działania z zakresu marketingu rekomendacji. Powierzyła agencji Streetcom zadanie wsparcia najnowszej linii kosmetyków do makijażu Mary Kay At Play™.
„Żyj pełnią życia, kochaj i baw się” – zachęca producent nowej linii kolorowych kosmetyków Mary Kay At Play™, skierowanych zwłaszcza do młodych kobiet lubiących eksperymentowanie z makijażem i swoim wizerunkiem. Panie te poszukują nowości, lubią się bawić, są towarzyskie, wybierają nowe marki i poszukują wciąż lepszych rozwiązań oraz nowych trendów. Są również aktywne w sieci i mediach społecznościowych. Takie idealne konsumentki Streetcom rekrutuje ze swojej społeczności, liczącej 280 tysięcy osób. Kampania przebiega w kilku etapach i ma miejsce w Internecie oraz w świecie rzeczywistym. Wyselekcjonowane w procesie rekrutacyjnym panie uczestniczą w wirtualnej zabawie, a następnie wyłonione zostają najaktywniejsze z nich, które kandydują do udziału w kolejnym etapie kampanii. Udział w nim umożliwia „product experience” w realu. Błyszczyki, potrójne cienie do powiek, kredki do oczu Mary Kay At Play™ dostarczą radości zarówno najaktywniejszym uczestniczkom kampanii online, jak i ich znajomym. Panie otrzymują informacje o kosmetykach oraz nowych trendach w makijażu. Mogą również uczestniczyć w spotkaniu z wizażystką Mary Kay®.
Streetcom zapewnia producentowi precyzyjne dotarcie do grupy docelowej, wsparcie w budowaniu wizerunku i edukację na temat nowej linii kosmetyków, a także wywołanie szczerych rekomendacji zarówno w sieci, jak i w świecie rzeczywistym. Rekomendacje produktów w realu dotrą do około 20 000 osób, zaś w sieci zasięg kampanii przewiduje około 65 000 wyświetleń zdarzeń.
PR
LA