MEC jako jedyna agencja mediowa w Polsce z certyfikatem PKJPA
Analytics & Insight – dział badawczy agencji mediowej MEC zdobył certyfikat PKJPA, potwierdzający wysoką jakość oferowanej przez agencję badań z wykorzystaniem metody CAWI. MEC jest jedyną agencją mediową w Polsce i jedną z 28 instytucji badawczych, które pomyślnie przeszły tegoroczny audyt OFBOR.
Przyznanie MEC certyfikatu PKJPA daje gwarancję wysokiej profesjonalnej jakości usług badawczych, na wszystkich etapach, od przygotowania, po realizację i opracowanie wniosków.
Certyfikat przyznawany jest przez OFBOR, czyli Organizację Firm Badania Opinii Rynku już od 10 lat. Stanowi gwarancję, że legitymująca się nim firma spełnia wymogi, które służą podnoszeniu jakości zbierania danych w badaniach rynku i opinii publicznej.
Analytics & Insight oferuje certyfikowane badania metodą CAWI – Computer Assisted Web Interviewing. Agencja korzysta z metodologii zarówno na potrzeby własnych klientów, jak również przygotowując niezależne analizy konsumenckie.
A&I zatrudnia obecnie 17 specjalistów z różnych dziedzin związanych z szeroko rozumianą ekspertyzą badawczą. W 2012 roku polski dział A&I został hubem dla Europy Środkowej
i Wschodniej, gdzie jego zadaniem jest rozwój usług badawczych i nieustanne podnoszenie ich jakości. Tomasz Kolanowski szef komórki dołączył do grupy Global Board A&I skupiającej
8 największych specjalistów w dziedzinie badań w ramach sieci MEC. Celem tej struktury jest wyznaczanie kierunków rozwoju oferty badawczej oraz czuwanie nad jakością usług. Rocznie A&I przeprowadza metodą CAWI 250 tys. wywiadów w Polsce.
PR
LA