Założycielka Orchidea PR wygrywa Stevie® Awards for Women in Business
Monika Paduch – założycielka i dyrektor zarządzająca trójmiejską agencją public relations Orchidea PR – została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Stevie® Awards for Women in Business. Brązową statuetkę przyznano Monice Paduch w kategorii „Young Female Entrepreneur of the Year” podczas uroczystej gali, która odbyła się 9 listopada 2012 roku w Nowym Yorku.
W tegorocznej edycji konkursu ocenianych było ponad 1.200 zgłoszeń konkursowych, a laureaci zostali wybrani przez jury składające się z ponad 200 profesjonalistów z całego świata. Monika Paduch znalazła się w gronie laureatów w kategorii „Young Female Entrepreneur of the Year”, w której jury nagradza dotychczasowe osiągnięcia kobiet-przedsiębiorców poniżej 30 roku życia.
Monika Paduch jest związana z branżą public relations od 6 lat. Od 2009 roku zarządza agencją public relations Orchidea PR. Jest autorką i współautorką projektów promocyjnych oraz wizerunkowych dla firm i organizacji pozarządowych. Specjalizuje się w PR korporacyjnym i produktowym, media relations, komunikacji kryzysowej, community relations, relacjach inwestorskich oraz audytach komunikacyjnych. Prowadzi szkolenia z zakresu komunikacji i public relations oraz jest aktywnym członkiem Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Jest także autorką projektu szkoleniowego poświęconego komunikacji i PR, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, skierowanego do właścicieli i kadry kierowniczej firm z sektora MŚP.
Stevie® Awards for Women in Business nagradza kobiety, które mogą pochwalić się wyjątkowymi osiągnięciami w biznesie. Plebiscyt uznawany jest za najważniejszy konkurs biznesowy na świecie.
Informacje o firmie:
Orchidea PR jest agencją oferującą kompleksowe i profesjonalne działania public relations oraz szkolenia z zakresu komunikacji. Agencja pomaga zarządzać komunikacją Klienta, zajmuje się doradztwem i planowaniem strategicznym. Mocną stroną firmy są: PR korporacyjny i produktowy, media relations, community relations, komunikacja wewnętrzna oraz zarządzanie sytuacją kryzysową. Agencja specjalizuje się także w przeprowadzaniu audytów komunikacyjnych, w szczególności audytów komunikacji wewnętrznej. Obecnymi klientami Orchidea PR są m.in. firmy: Apsys Polska, Centrum Handlowe Osowa, DCB, NoVa Park, Mazuria-Bravo czy Związek Rzemiosła Polskiego. Firma prowadzi również kampanię edukacyjną Znam Swoje Pieniądze, poświęconą zagadnieniu fałszowania pieniędzy i skierowaną do uczestników obrotu gotówkowego.
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie internetowejwww.orchideapr.pl
PR
AF