Chińskie firmy chcą współpracować z polskimi przedsiębiorcami
Producenci i eksporterzy z Chin poszukiwać będą w Polsce partnerów biznesowych podczas II edycji Targów China Expo Poland 2012. Udział w wydarzeniu zapowiedziało ponad 200 chińskich wystawców z różnych branż, którzy zaprezentują najbardziej aktualne oferty polskim importerom, eksporterom, inwestorom, hurtownikom, właścicielom sklepów czy producentom.
Dodatkowo targom towarzyszyć będą konferencje i spotkania poświęcone polsko-chińskim relacjom biznesowym, podczas których uczestnicy uzyskają praktyczne rady dotyczące znalezienia odpowiedniego partnera w Chinach i prowadzenia biznesu z kontrahentami z Państwa Środka. Targi China Expo Poland 2012 odbędą się w dniach 20-22 września w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska przy ul. Marsa 56c w Warszawie. Organizatorami China Expo Poland są Międzynarodowe Targi Polska i China Town Travel. Wstęp na targi jest bezpłatny.
– Wiele firm z Polski i innych krajów europejskich jest zainteresowanych współpracą z chińskimi przedsiębiorstwami. To rynek ogromnych możliwości zarówno dla dużego, ale i małego biznesu. Jak wiele osób jest zainteresowanych Chinami, przekonaliśmy się podczas ubiegłorocznej, pierwszej edycji Targów China Expo Poland 2011, które zgromadziły ponad 6000 zwiedzających. Ludzie szukają kontaktów biznesowych, atrakcyjnych ofert i podpowiedzi, jak znaleźć odpowiedniego partnera zarówno w obszarze importu towarów z Chin, jak i eksportu produktów do Państwa Środka. Targi China Expo Poland są odpowiedzią na potrzeby polskich importerów, eksporterów czy inwestorów. Wydarzenie bowiem umożliwia dokładne poznanie ofert wielu chińskich firm, podpisanie kontraktów bez konieczności dalekich podróż oraz zdobycie wiedzy i rad o współpracy z chińskimi przedsiębiorcami. Liczymy, że druga edycja China Expo Poland zbliży jeszcze bardziej do siebie rynek polski i chiński – mówi Bartosz Sosnowski, prezes zarządu MT Polska.
Targi China Expo Poland są największą imprezą targową w Polsce w całości dedykowaną współpracy biznesowej z Chinami. Pozwalają na prezentację chińskich firm i ich ofert polskim przedsiębiorcom, ułatwiając jednocześnie nawiązywanie międzynarodowych kontaktów handlowych. Wśród zgromadzonych na targach propozycji producentów i eksporterów z Chin znajdzie się armatura i sprzęt sanitarny, wyposażenie wnętrz, łazienek i kuchni, osprzęt i materiały budowlane. Nie zabraknie też ofert mebli, tekstyliów, artykułów dekoracyjnych, ozdób świątecznych, upominków, odzieży i obuwia, akcesoriów samochodowych, a także sprzętu AGD i RTV.
Podczas targów China Expo Poland 2012 zwiedzający mają szanse nie tylko poznać bogaty wybór produktów, ale również uczestniczyć w konferencjach prowadzonych przez ekspertów, poświęconych ważnym tematom, które kierowane są do przedsiębiorców już współpracujących z Chińczykami, jak i zamierzających dopiero działać biznesowo na tamtejszym rynku. Omawiane będą m.in. zagadnienia negocjacji kontraktu i sposobów rozliczeń z chińskim partnerem, a także tematy związane z rozpoznaniem rynku chińskiego. Słuchacze będą mogli również poznać warunki importu do Polski z Chin, eksportu na tamten rynek oraz dowiedzieć się więcej o inwestowaniu w Państwie Środka. Poruszana będzie również kwestia znaczenia różnic kulturowych w negocjacjach z partnerem chińskim. Dodatkowo targom towarzyszyć będą liczne konkursy i atrakcje nawiązujące do kultury i tradycji Chin.
Wszystkich zwiedzających Targi China Expo Poland obowiązuje bezpłatna rejestracja, której można dokonać on-line na www.chinaexpo.pl bądź podczas trwania wydarzenia.
***
MT Polska zarządza jednym z najnowocześniejszych obiektów targowo-kongresowo-eventowych w Polsce – Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska. Jest ono w pełni dostosowane do organizacji targów, zjazdów, konferencji i eventów (w tym bankietów, koncertów czy zawodów sportowych). Zastosowanie nowoczesnych rozwiązań, szerokie bramy rozładunkowe, specjalne podjazdy dla samochodów ciężarowych oraz bezsłupowa konstrukcja umożliwiają pełną swobodę adaptacyjną, nawet w przypadku niestandardowych aranżacji i skomplikowanych konstrukcji. Komfortowe warunki dla organizacji targów, eventów czy spotkań biznesowych zapewniają także klimatyzowana hala, przestronny hol oraz nowoczesne zaplecze biurowo-konferencyjne. Centrum MT Polska przy ul. Marsa 56c to obiekt o powierzchni 15 200 mkw., z tego 10 000 mkw. stanowi hala wystawiennicza, 4 000 mkw. teren zewnętrzny, zaś 1 200 mkw. zajmują obiekty konferencyjno-biurowe.
Firma MT Polska powstała w 1993 r. i pierwotnie zajmowała się organizacją targów. Od 2008 r. MT Polska jest operatorem centrum przy ul Marsa 56c i obecnie jest to podstawowy obszar jej działalności.
China Town Travel – biuro podróży powstałe w 2007 r. Zorganizowało już wiele wyjazdów turystycznych, biznesowych oraz incentive do Chin dla firm oraz osób indywidualnych. W zakresie turystyki przyjazdowej zajmuje się kompleksową obsługą grup i osób indywidualnych przybywających z Chin do Polski w celach turystycznych i biznesowych. Jako współorganizator targów China Expo Poland zajmuje się wyszukiwaniem wystawców na terenie Chin, ich rejestracją, a także przygotowuje program pobytu wystawców przyjeżdżających do Warszawy, zapewniając im kompleksową obsługę.