ABC Data S.A. z własną agencją reklamową
Mając na uwadze kompleksową i jak najbardziej efektywną obsługę swoich klientów, z końcem grudnia 2011r. ABC Data S.A. zdecydowała się na stworzenie – ABC Data Marketing, która działa na zasadzie agencji reklamowej, zajmując się promocją marki Colorovo i obsługą firm branży IT, w zakresie szeroko pojętej komunikacji marketingowej, programów lojalnościowych czy eventów.
Pomimo tego, że ABC Data Marketing istnieje na rynku niespełna rok, ma już na swoim koncie znaczące sukcesy. Dzięki powiązaniu z ABC Data S.A. kluczowymi klientami i partnerami ABC Data Marketing są wiodący producenci towarów i rozwiązań IT na świecie, m.in. HP, Dell, Microsoft czy Lenovo. Firma ABC Data Marketing z powodzeniem działa na rodzimym rynku oraz w krajach Europy Środkowo-Wschodniej.
Prezesem ABC Data Marketing jest Łukasz Tręda, od wielu lat związany z ABC Data S.A., gdzie do tej pory odpowiadał za tworzenie oraz realizację strategii marketingowych poszczególnych grup produktowych. Zespół ABC Data Marketing to osoby, które o marketingu wiedzą wszystko, a doświadczenie zdobywały zarówno w agencjach marketingowych jak i firmach branży IT. Dewizą zespołu jest indywidualne podejście do każdego klienta i „uszycie” mu strategii na miarę. ABC Data Marketing oprócz działań w kanale B2B wychodzi coraz częściej z akcjami, których odbiorcą jest klient końcowy.
„Celem ABC Data Marketing Sp. z o.o. jest wypracowanie dodatkowej wartości dla Grupy Kapitałowej poprzez stworzenie nowej, niespotykanej dotychczas na rynku IT jakości obsługi. Kreatywne podejście do realizacji projektów marketingowych i promocyjnych jest dodatkowym czynnikiem, zwiększającym rozpoznawalność marek ABC Data” – mówi Łukasz Tręda, Prezes ABC Data Marketing.
Obecnie ABC Data Marketing pracuje m.in. dla: HP, Dell, Lenovo, Microsoft, Intel, Asus, Acer, Western Digital, Xerox, Samsung, Sony, Schneider Electric
O Agencji ABC Data Marketing
Na początku grudnia 2011 r. ABC Data S.A., wydzieliła część przedsiębiorstwa, która zajmowała się marketingiem i zarządzaniem znakami towarowymi Grupy, do nowej spółki zależnej. W taki sposób powstała ABC Data Marketing, której podstawową aktywnością jest obsługa Spółek z Grupy ABC Data oraz jej klientów – obecnie blisko 300 dostawców. Długoterminowym celem spółki marketingowej jest tworzenie wciąż ewoluującego portfolio usług, umożliwiającego prowadzenie komplementarnych strategii marketingowych dla partnerów biznesowych nie tylko z branży IT.
Osoba do kontaktu:
Olga Baraniak Monika Pawłowska
InnerLook ABC Data Marketing
ob@innerlook.pl Monika.Pawlowska@abcdata.eu
+48 506 229 863 +48 605 601 221
Z końcem grudnia 2011r. ABC Data S.A. zdecydowała się na stworzenie Agencji reklamowej ABC Data Marketing, która zajmuje się promocją marki Colorovo i obsługą firm branży IT, w zakresie komunikacji marketingowej, programów lojalnościowych i eventów.
PR
AF