4MATIC napędza najlepszych
Liquid – dział kreatywny MEC jest autorem koncepcji kreatywnej oraz strategii komunikacji kampanii promującej napęd 4MATIC marki Mercedes-Benz. Kampania w pierwszej fazie koncentruje się na konkursie, którego kluczowym elementem jest wyścig rozegrany między Justyną Kowalczyk, a poruszającymi się Mercedesem GLK ratownikami GOPR.
Za pomocą strony internetowej oraz profilu marki w portalu Facebook internauci mają możliwość typowania zwycięzcy i czasu, dopisując krótkie uzasadnienie kto i dlaczego ich zdaniem wygrał w tym niecodziennym wyścigu. Etap drugi kampanii zaplanowany został na 7 listopada 2012. Poza odpowiedzią na pytanie konkursowe, Mercedes przygotował dla Internautów, dodatkowy kontent, w tym pełen materiał z wyścigu z rozwiązaniem zagadki konkursowej.
„Wyścig jest dla nas fantastyczną okazją do opowiedzenia w ciekawy sposób o zaangażowaniu marki Mercedes-Benz we współpracę z Justyną Kowalczyk i Górskim Ochotniczym Pogotowiem Ratunkowym. To także okazja do zaprezentowania pełnej oferty samochodów z napędem na 4 koła 4MATIC i przetestowania systemu 4MATIC w trudnym terenie” – komentuje Urszula Reichman, Marketing Manager Mercedes-Benz Cars.
Strona
Profil