Wydawca miesięcznika Retail Trends Polska uruchamia nową wersję serwisu RETAIL360.PL
18 września ruszyła odświeżona wersja serwisu RETAIL360.PL należącego do grupy mediowej ECP Media.
Portal adresowany jest do profesjonalistów sektora retail, w tym najemców centrów handlowych, drogerii, aptek, sklepów specjalistycznych, sieci super – i hipermarketów, dyskontów, delikatesów, właścicieli i zarządców centrów handlowych, firm działających w obszarze e-commerce, a także szerokiego grona dostawców sprzętu, technologii i usług dla sektora retail.
Nowa wersja serwisu znacząco różni się od poprzedniej, przeprowadzone zmiany są gruntowne i nie ograniczają się jedynie do nowej szaty graficznej. Zakresem tematycznym serwis wciąż obejmuje 7 podstawowych zagadnień: technologie, wyposażenie, bezpieczeństwo, usługi, marketing, ecommerce, rynek. Zmianie uległ sposób prezentacji newsów. Jest on bardziej czytelny i przejrzysty, wiadomości publikowane są w środkowej części serwisu i każda z nich przypisana jest do konkretnej kategorii, co ułatwia poruszanie się i wyszukiwanie interesujących wiadomości. Treściami z łatwością można dzielić się na facebooku, twitterze, google plus, czy pinterest oraz komentować je z pozycji konta na facebook’u, lub zalogowanego usera. Wśród nowych elementów są też m. in. baza dostawców dla sektora retail, kalendarium kluczowych wydarzeń, czy dostęp do specjalistycznych raportów branżowych.
Odświeżony serwis daje również szereg nowych możliwości dla reklamodawców – mówi Robert Łapiński, dyrektor zarządzający w ECP Media. Zwiększyliśmy liczbę formatów, oferujemy realizację kampanii e-mailingowych do bazy subskrybentów newslettera (ponad 6000 adresów e-mail). Reklama za pośrednictwem RETAIL360.PL stanowi doskonałe narzędzie dotarcia do starannie wyselekcjonowanych „decision makers“ w obszarze handlu detalicznego – dodaje wydawca serwisu.
RETAIL360.PL to jedyny na polskim rynku serwis informacyjny skupiony wokół tematyki retail technology & equipment. W połączeniu z miesięcznikiem Retail Trends Polska oraz corocznymi wydarzeniami adresowanymi do osób decydujących o obliczu branży: Retail Technology Days oraz Retail Design Conference & Expo, stanowi unikalną platformę komunikacji b2b dla firm zainteresowanych skutecznym dotarciem do menadżerów wyższego szczebla w polskim sektorze retail.
**
ECP Media to polska firma medialna, dostarczająca narzędzia komunikacji b2b dla wybranych sektorów gospodarki: retail, branża paliwowa oraz motoryzacyjna. W portfolio firmy znajdują się wydawnictwa drukowane, serwisy online oraz eventy biznesowe. Więcej informacji: www.ecpmedia.pl