Zamawianie jedzenia przez telefon odchodzi do lamusa
Polski serwis Pyszne.pl trafił w ręce niemieckiej grupy yd. yourdelivery GmbH, która niedawno uzyskała finansowanie na rozwój w wysokości 15 milionów euro. Pyszne.pl zapewniło sobie w ten sposób szansę na osiągniecie biznesowego celu jakim jest pozycja rynkowego lidera.
Pyszne.pl to drugi pod względem ilości dostępnych restauracji serwis do zamawiania jedzenia online w Polsce. Oferuje usługi w 18 miastach kraju poprzez 450 partnerskich restauracji. Do końca roku liczba restauracji ma wzrosnąć do 1000. Serwis został założony w 2010 roku w Zgorzelcu przez dwóch braci – Arka i Marcina Krupicz oraz ich wspólnika Piotra Czajkowskiego.
Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel Pyszne.pl – „Może trudno w to uwierzyć, ale dwa lata temu gdy startowaliśmy, zamówienie jedzenia przez Internet było praktycznie nieznane. Dziś widać zdecydowane poruszenie w tej branży i cieszy nas, że Pyszne.pl jest częścią ewolucji rynku. Chcemy mieć jeszcze większy wkład w jego rozwój dlatego pozyskanie strategicznego partnera to dla nas ogromny krok naprzód.”
Grupa yourdelivery jest liderem na europejskim rynku zamawiania jedzenia online. Powstała w 2009 roku wraz z niemieckim serwisem lieferando.de. Funkcjonuje również w Austrii, Szwajcarii, Francji, a obecnie także w Polsce. W planach rozwoju firmy jest także wejście na rynek hiszpański, pod koniec 2012 roku.
Twórcy Pyszne.pl zaprojektowali intuicyjny serwis, maksymalnie upraszczając procedurę zamawiania jedzenia do domu i biura. Nowoczesnym i wyróżniającym Pyszne.pl rozwiązaniem jest możliwość zapłaty za posiłek online: szybkim przelewem, kartą kredytową lub przez PayPal.
Zamówienie posiłku potwierdzane jest za pomocą drukarki GPRS, mailowo oraz poprzez sms. W planach jest także stworzenie bezpłatnej aplikacji na smartphony, która zapewni łatwy dostęp do serwisu i umożliwi złożenie i opłacenie zamówienia bez dostępu do komputera.
Serwis Pyszne.pl oferuje swoim użytkownikom system ocen pozwalający im dzielić się opiniami na temat restauracji. Przy każdym zamówieniu klient zbiera też punkty lojalnościowe, które może wymienić na darmowy posiłek.
Pyszne.pl to także bardzo aktywny Fanpage na Facebooku, który na chwilę obecną ma ponad 12 tysięcy użytkowników. Dzięki częstym aktualizacjom fani mogą śledzić nowości w serwisie i brać udział w licznych konkursach i promocjach.
Chętnych do skorzystania z oferty serwisu zapraszamy na stronę www.pyszne.pl