Polska premiera rozwiązania Astra BluStar – początek nowej ery komunikacji dla przedsiębiorstw
Wideokonferencje w trybie True HD od teraz możliwe z Aastra BluStar™
Warszawa, 6 września 2012 – System do wideokonferencji i pracy grupowej Aastra BluStar™ trafił do sprzedaży w Polsce. To nagradzane rozwiązanie otwiera nową epokę w komunikacji biznesowej, umacniając pozycję firmy Aastra, jako istotnego gracza na globalnym rynku rozwiązań komunikacji zintegrowanej (Unified Communications).
Przeznaczony dla biznesu telefon multimedialny Aastra BluStar 8000i to niezwykle przydatne i łatwe w obsłudze urządzenie do pracy grupowej. Urządznie łączy możliwość prowadzenia wideokonferencji w trybie True HD z funkcjami Unified Communications i aplikacjami biznesowymi.
„Korzystamy z BluStar i jesteśmy zachwyceni” – mówi Marci Payne, Project Management Officer w California State University Fullerton. „Jakość dźwięku i obrazu jest bardzo wysoka. Jeśli porównamy ją do kosztu urządzenia, całość staje się wyjątkowo atrakcyjna.”
System Aastra BluStar 8000i wyposażony jest w 13-calowy, kolorowy ekran dotykowy, cztery mikrofony śledzące i trzy głośniki, które zapewniają doskonałą jakość transmisji audio i wideo. Przy pomocy jednego przycisku i bez konieczności rezerwacji sal konferencyjnych, zespoły mogą prowadzić spotkania, wymieniać się dokumentami ze swoich komputerów, omawiać i oceniać pracę nad projektami, a także szybko i bezproblemowo współpracować na odległość, co znacznie podnosi produktywność. Tym samym telefon multimedialny BluStar pomaga zwiększać wydajność pracy i oszczędzać czas pracowników.
Dużą zaletą urządzenia jest interfejs Bluetooth, który umożliwia sprawny transfer danych z telefonów komórkowych i wszelkich urządzeń obsługujących ten kanał wymiany danych. Ponadto, Aastra BluStar 8000i posiada szereg wbudowanych aplikacji biznesowych, które mogą działać w połączeniu z funkcją konferencji video – połowa wyświetlacza może być przydzielona działającym aplikacjom, tworząc wielofunkcyjną tablicę zadań.
„Już po naszych wstępnych zapowiedziach podczas targów Enterprise Connect, nasze rozwiązanie spotkało się ogromnym zainteresowaniem zarówno ze strony użytkowników końcowych jak i analityków branży” – mówi Simon Beebe, wiceprezes ds. zarządzania linią produktową w Aastra. „Po zakończeniu testów próbnych sukcesem i zebranych świetnych ocenach, ogromnie cieszymy się mogąc wprowadzić produkt na polski rynek.”
Więcej informacji można znaleźć pod adresem www.aastra.com/blustar
Informacje o Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie – zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.
Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw
i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę.
Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com
PR