BiznesGospodarkaInternetMarketing

Najlepsze zastosowania taśm z nadrukiem w marketingu i reklamie

Prowadzenie biznesu wiąże się z podejmowaniem wielu decyzji, szczególnie związanych z promocją i marketingiem produktów. Jednym z elementów w firmie, która wysyła swoje towary klientom, jest wykorzystanie taśm z nadrukiem. W jaki sposób mogą one wesprzeć działanie reklamowe? Dlaczego warto je stosować? Jak zaprojektować taśmę tego typu?

Najważniejsze funkcje taśm z nadrukiem

Taśmy firmowe z nadrukiem mają przede wszystkim zabezpieczać paczki, kartony i inne opakowania, do których trafiają produkty przygotowane do wysyłki. Dzięki taśmom możemy być pewni, iż w czasie transportu nie dojdzie do przypadkowego otwarcia pojemnika i wysypania się zawartości, co może skutkować uszkodzeniem lub zgubieniem produktu. Taśmy klejące mogą być nośnikiem istotnych informacji, wśród których warto wymienić:

  1. Ostrzeżenie o wrażliwej/kruchej zawartości. Nieuważność firmy transportowej kurier może doprowadzić do zniszczenia zawartości, w związku z czym taśma z odpowiednim nadrukiem to podstawa. Dotyczy to szczególnie sytuacji, kiedy danego towaru nie wolno sztaplować czy musi być przewożony w konkretnej pozycji lub zawartość opakowania jest krucha, np. szklana, porcelanowa lub jest to elektronika.
  2. Ostrzeżenie o temperaturze przechowywania. Tego typu informacja na opakowaniu zbiorczym pozwala uniknąć bardzo kosztownych pomyłek.
  3. Ostrzeżenie o produkcie zawierającym płyny, które można uzupełnić o właściwościach chemicznych danej cieczy (np. chronić przed dostaniem się do oczu).

Z perspektywy sklepu internetowego czy producenta to ważne kwestie, które pozwalają uniknąć niezadowolenia klienta z powodu ewentualnej reklamacji i ponownej wysyłce towaru.

Przeczytaj również: Sitodruk – co to jest i dlaczego warto kupować ubrania wykonane tą metodą?

Taśmy z nadrukiem a marketing

Firmy muszą zwracać uwagę na to, jakich taśm używają, gdyż powinny być elementem marketingu organizacji. Taśmy w związku z tym należy odpowiednio obrandingować. Muszą więc zawierać kluczowe informacje na temat firmy. Jakiego typu informacje? To przede wszystkim logotyp, hasło reklamowe, czy dodatkowe komunikaty, które zapadną w pamięć klientom otwierającym paczkę. W dobie ogromnej konkurencji żaden biznes nie może pozostać w tyle, co oznacza zaciekłą walkę o rozpoznawalność. Wybór taśmy jest więc bardzo ważny, bo to często jedna z pierwszych rzeczy, którą klient zobaczy, nim faktycznie otrzyma produkt. Taśmy z nadrukiem są więc dopełnieniem obsługi klienta i nie może ich zabraknąć. Co ważne, taśmy mogą jednocześnie pełnić funkcję ostrzegawczą, o której mowa wyżej, jak i marketingową – sekret tkwi w kreatywnym projekcie.

Jak stworzyć taśmę z nadrukiem?

Projektowanie taśmy to wbrew pozorom nie jest skomplikowany proces – można go przeprowadzić na stronie internetowej producenta takiego jak TCM Service. Na naszej stronie www stworzyliśmy specjalny kreator, który krok po kroku pozwala na zaprojektowanie taśmy o zróżnicowanych parametrach. Nasi klienci mogą wybrać nie tylko szerokość i długość taśmy, ale także jej bazowy kolor i ułożenie wszelkich elementów graficznych, zarówno dostępnych domyślnie, jak i zaimportowanych. Sprawdź, jak w TCM możemy pomóc w dostarczeniu Twojej firmie taśm klejących do pakowania i znakowania produktów i paczek.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *