Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska, laureatem plebiscytu „BrandMe CEO”
„BrandMe CEO” jest plebiscytem organizowanym przez miesięcznik Forbes, w którym Kapituła nagradza wyróżniających się na tle innych prezesów i dyrektorów zarządzających. W tegorocznej edycji wybranych zostało dziesięciu najbardziej autentycznych liderów, których doceniono za działalność podczas ostatniego, jakże trudnego roku. W ich gronie znalazł się Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo Polska.
– Znaleźć się pośród czołowych polskich liderów to dla mnie ogromny zaszczyt. Reprezentujemy różne style zarządzania, ale łączy nas autentyczność, która była i jest podstawą wszystkich moich działań. Ważne jest dla mnie, żeby osoby, z którymi pracuję, ufały mi oraz czuły, że wartości i zasady którymi się kierujemy, są odzwierciedlane w codziennej pracy. Pracownicy wyczuwają, kiedy ktoś nie jest wobec nich prawdomówny i tracą zaufanie, co może powodować efekt domina i w końcowym rozrachunku może mieć negatywny wpływ na klienta końcowego. Zależy mi na budowaniu firmy, której podstawą jest zaufanie, dbanie o potrzeby klientów oraz dobro pracowników. Podstawą zaufania jest autentyczność, która dla mnie oznacza szczerość wobec siebie i innych. Dzięki niej zbudowałem zespół, który darzy się wzajemnie zaufaniem i jest gotów na najtrudniejsze wyzwania, których otaczająca nas rzeczywistość nam nie oszczędza. Dlatego szczególnie dziękuję kapitule za to wyróżnienie, za dostrzeżenie, jak ważna jest to cecha u lidera – powiedział Wojciech Kamiński, dyrektor zarządzający Maxi Zoo.
Wojciech Kamiński wprowadził Maxi Zoo na polski rynek dziewięć lat temu, obecnie sieć liczy już 54 sklepy, w których sprzedawane jest ponad 6000 produktów, w tym marki ekskluzywne dostępne tylko w Maxi Zoo. Ekspercki personel służy radą klientom i wspiera ich decyzje zakupowe. Maxi Zoo nie jest zwykłym sklepem zoologicznym, a specjalistycznym sklepem dla zwierząt, którego filozofia i cały koncept biznesowy został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.
*******
Maxi Zoo weszło na polski rynek w 2012 roku i od tego momentu jest najprężniej rozwijającą się siecią sklepów dla zwierząt w naszym kraju. W 2019 roku Maxi Zoo Polska po raz 6 zdobyło tytuł: „NAJLEPSZY SKLEP STACJONARNY” w konkursie TOP FOR DOG 2020 stając się ponownie numerem 1 wśród sklepów dla zwierząt. Aktualnie spółka dysponuje 54 sklepami działającymi w kilkunastu miastach, m.in. w: Warszawie, Poznaniu, Katowicach, Opolu, Sosnowcu, Białymstoku, Wołominie, Piasecznie, Lublinie, Wrocławiu, Bytomiu, Gdyni, Gdańsku, Swarzędzu, Tychach, Krakowie, Łodzi, Milanówku, Zabrzu, Tarnowie, Kaliszu czy Radomiu, Szczecinie i Zielonej Górze. W 2019 roku sieć rozpoczęła sprzedaż online i otworzyła sklep – www.maxizoo.pl. W czerwcu ubiegłego roku Maxi Zoo dołączyło do największego multipartnerskiego Programu Bonusowego w Polsce – PAYBACK. Maxi Zoo jest częścią Grupy Fressnapf, która działa w 11 krajach europejskich, głównie pod szyldem Maxi Zoo, generując rocznie obroty na poziomie 2 mld euro. W każdym ze sklepów można znaleźć w ofercie ponad 6000 produktów znanych firm w przystępnych cenach oraz produkty marek dostępnych wyłącznie w tej sieci (karmy i akcesoria): Premiere, Select Gold, Real Nature czy Dogs Creek.
Filozofia marki i cały koncept biznesowy sieci został oparty na wartościach, u podstaw których leży przekonanie, że „Zwierzęta wzbogacają nasze życie dzień po dniu i to jest to, co nas łączy”. Konsekwentnie realizując tę ideę, sieć prowadzi aktywne działania na rzecz zwierząt. Od początku działalności w Polsce, Maxi Zoo angażuje się w szereg charytatywnych akcji społecznych oraz pomaga bezdomnym zwierzętom. Współpraca ze schroniskami, wolontariat, wsparcie odpowiedzialnej adopcji, współpraca z GOPR, OTOP czy Strażą dla Zwierząt to m.in. główne działania CSR firmy w Polsce.