Nivea z konkursem promującym linię kosmetyków Nivea Long Repair
Na początku lipca dom mediowy MEC na zlecenie Nivea Polska uruchomił konkurs konsumencki promujący linię kosmetyków do pielęgnacji włosów Nivea Long Repair. Prowadzony w domenie Wizaz.pl konkurs jest ostatnią częścią trzystopniowego projektu aktywacyjnego realizowanego w internecie i na łamach prasy kolorowej.
Pierwszym etapem był test konsumencki odżywek do włosów Nivea Long Repair na stronie Polki.pl. W kolejnych odsłonach istotnym elementem kampanii było zaangażowanie blogerek urodowych i modowych, które na swoich blogach zachęcały do testowania poszczególnych kosmetyków z linii. Blogerki zasiądą też w jury odbywającego się aktualnie konkursu konsumenckiego. Poza zestawami kosmetyków Nivea Long Repair uczestniczki mają szanse wygrać udział w warsztatach pielęgnacji włosów w hotelu Sheraton w Krakowie. Konkurs potrwa do połowy lipca, a ostatnie działania w kampanii przewidziano na wrzesień br.
Autorem strategii całości projektu jest MEC, a kreacje i elementy graficzne wykorzystane w kampanii zostały przygotowane przez Liquid – dział kreatywny MEC oraz Edipresse.
źródło: PR