Czy w Polsce warto inwestować w programy lojalnościowe?
Siła mediów społecznościowych
W naszym kraju, podobnie jak w większości państw na świecie, ogromne znacznie zaczyna mieć Internet, a dokładniej media społecznościowe. To w nich rozgrywane są najciekawsze kampanie reklamowe o największym zasięgu. Facebook, Instagram, Twitter oraz wiele innych ma dziś kolosalne znaczenie dla rozwoju każdej firmy. Dobre ich wykorzystanie będzie konkretnym krokiem w kierunku rozwoju firmy.
Polak jako odbiorca kampanii
Jacy są Polacy? Oczywiście pytamy o uwarunkowania konsumenckie. Przede wszystkim są wrażliwi na indywidualne podejście. Lubią się także gromadzić pod jednym szyldem i jednoczyć. Dlatego wykorzystywanie programów lojalnościowych w Polsce jest jednym z najskuteczniejszych rozwiązań marketingowych i chętnie stosowanym posunięciem przez rozliczne firmy.
Program lojalnościowy
Czym jest program lojalnościowy w Polsce? Przede wszystkim jest to szansa na korzyści – i to obopólne. Z jednej strony właściciel sklepu, dana firma, produkuje aplikację lub system oparty o karty członkowskie. Zbieramy punkty, kupujemy taniej, dążymy do określonych celów tylko po to, by zyskać. W międzyczasie stajemy się zżyci z marką, rozpoznajemy ją jako swoją i idealizujemy jej produkty.
Korzyści marketingu online
Marketing online w naszym kraju jest niezwykle skuteczny. To sposób na lepsze zagospodarowanie klienta, jego aktywizację, a co za tym idzie utożsamienie z produktem i marką. Dzięki temu jest to sposób nie tylko na przyciągnięcie i pozyskanie go dla siebie, ale także na utrzymanie przy zakupach w danym sklepie.