BiznesInnePolecamyPolecane wiadomościŚwiat technologii

Reklama lokalnej firmy

Prowadzisz lokalnie działającą firmę? Nie lekceważ potencjału reklamy. Sprawdź, na jaką postawić, aby skutecznie dotrzeć do potencjalnych klientów.

Reklama a budżet, czyli jak efektywnie dotrzeć do konsumentów

Czy wiesz, że codziennie na polskim rynku pojawia się ok. 1 200 firm[1]? Tyle samo jednak kończy swoją działalność. Przyczyn jest wiele, ale główną jest nieumiejętność dotarcia do klientów. Jeżeli rozumiesz, że reklama to podstawa, to dowiedz się, jakie masz możliwości, aby skutecznie reklamować się, działając lokalnie. W ten sposób nie podzielisz losu przedsiębiorców, którzy zlekceważyli potencjał reklamy.

Poznaj – Cena za innowację: Jak budżetować na inteligentne reklamy?

Aby dotrzeć do lokalnych klientów, musisz postawić na formę reklamy, z którą będą oni mieli styczność. W tym przypadku reklamowanie się w internecie niewiele ci da. Będziesz musiał wyłożyć sporą kwotę, ale nie będziesz miał pewności, że dotrzesz do swoich sąsiadów – potencjalnych klientów, którzy mieszkają w bliskiej miejscowości od punktu, w którym prowadzisz działalność gospodarczą. Co zatem wybrać?

booklet-448251_1280 (1)


Siła ulotki – czy próbowałeś za jej pomocą dotrzeć do potencjalnych klientów?

Zarówno projekt ulotki, jak i wydruk takich np. w lokalnie działającej drukarni, nie wiąże się z dużymi kosztami. Z twojego punktu widzenia to bardzo dobra wiadomość – nie musisz posiadać sporej kwoty, aby zareklamować się właśnie w ten sposób.

Zakup ulotek to jednak nie wszystko – pozostaje jeszcze ich kolportaż. To zadanie trudniejsze, bo wiąże się z koniecznością nie tylko zaplanowania kampanii, lecz także sprawdzenia jej efektywności. Dodatkowo zatrudnienie pracownika, który rozniesie ulotki, podniesie koszt przeprowadzenia całej akcji. Czy jest inne rozwiązanie? Owszem.

Reklama? Postaw na współpracę ze specjalistami

Czy wiesz, że nie musisz zatrudniać i kontrolować pracowników odpowiedzialnych za rozniesienie materiałów reklamowych? Kolportaż ulotek możesz zlecić online firmie specjalizującej się w takich pracach. Przed nawiązaniem współpracy z wybraną, sprawdź jednak, czy będziesz mógł:

  • wybrać rodzaj ulotki,
  • określić rejon kolportażu materiałów reklamowych,
  • śledzić realizowane kampanie.

Firma, z usług której zdecydujesz się skorzystać, powinna wykonywać usługę wśród różnych rodzajów zabudowań – poza blokowiskami, także m.in. na osiedlach domów jednorodzinnych. Polecam zapoznać się i sprawdzić nowatorski system: https://ekolportaz.pl.

Czy to się opłaca?

Trudno jednoznacznie określić, na ile ulotka jest skutecznym materiałem reklamowym. Jeżeli zdecydujesz się na kolportaż ulotek, to masz szansę samodzielnie sprawdzić, czy w twoim przypadku taka forma reklamy usług lub produktów sprawdza się – wystarczy, że będziesz kontrolował liczbę klientów.

Poznaj – Reklamodawca wymaga dodania kodu śledzącego Linkhouse

Zainwestuj w ulotki, postaw na ich sprawny kolportaż i monitoruj zyski – być może to właśnie forma reklamy, dzięki której zaistniejesz w świadomości potencjalnych klientów i która przełoży się zwiększenie zysków twojej firmy.

[1] Za: PolskieRadio.pl, http://www.polskieradio.pl/42/1699/Artykul/971735,W-Polsce-powstaje-dziennie-1200-nowych-firm, (dostęp 09.05.2017).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *