BiznesPolecane wiadomości

Reklama wizualna w małej firmie

Mała firma, to niewielki budżet reklamowy, który trzeba wykorzystać efektywnie. Czy warto inwestować w reklamę wizualną?

Najbardziej popularne są reklamy w internecie, w mediach najwięcej się o nich mówi i pisze. Nic w tym dziwnego, sposobów na reklamę w internecie jest tak dużo, że trudno poznać je wszystkie. Reklama internetowa dobrze daje się skalować terytorialnie, a więc jest idealnym medium dla firm lokalnych, kierujących swoja ofertę na ograniczony obszar. Dodatkowa zaleta to niski próg wejścia, który umożliwia uruchomienie działań reklamowych z małym początkowym budżetem. Dla małej firmy koszt reklamy to bardzo często najważniejsza zaleta, dlatego nadal korzystają z innej formy reklamy – reklamy wizualnej.

mesh

Reklama wizualna to dzisiaj bardzo nowoczesne produkty, a kreacje najczęściej wytwarzane są w formie wydruku wielkoformatowego. Nadal popularne są banery, które wieszane są na ścianach budynków lub na ogrodzeniu. Są tak duże, że trudno je przeoczyć, docierają więc praktycznie do każdego, kto obok nich przechodzi lub przejeżdża. Koszt takiej reklamy to tylko koszt wykonania banera, emisja na ścianie budynku przedsiębiorstwa jest za darmo. Być może zasięg takiej reklamy jest ograniczony, ale jest tania i skuteczna. O tym, że jest popularna można się przekonać na ulicach miast.

Wydruki wielkoformatowe wykonywane są zazwyczaj na powlekanym płótnie lub na folii samoprzylepnej (przykłady – http://prosper24.pl/web/page/druk-na-folii). Folia samoprzylepna znalazła szerokie zastosowanie w reklamie, ponieważ stwarza bardzo duże możliwości. Kolorowy wydruk, trwałość, łatwe nakładanie na powierzchnie o różnym kształcie, niekoniecznie płaskie. Praktycznie wszystkie szyldy i witryny w sklepach i w biurach wykonywane są z folii samoprzylepnej. Folia perforowana umożliwia oklejanie okien, nie powodując przy tym zaciemnienia pomieszczeń.

Poznaj – Cena za innowację: Jak budżetować na inteligentne reklamy?

Najciekawsze i najbardziej kolorowe kreacje reklamowe drukowane na folii samoprzylepnej znajdziemy na samochodach (autobusach, tramwajach). Koszt takiej reklamy jest również jednorazowy, ponieważ ogranicza się do zaprojektowania grafiki, wydruku i oklejenia samochodu firmowego. Pojazd firmowy porusza się zwykle po terenie działania firmy, więc reklamę oglądają potencjalni klienci. Czy może być lepsze targetowanie terytorialne? W reklamie na pojazdach wykorzystuję się kilka rodzajów folii samoprzylepnej, w tym folie odblaskową, która jest doskonale widoczna w nocy. Jeśli potrzebne są reklamy ograniczone czasowo, to można wydrukować je na folii magnetycznej. Montaż i demontaż takiej reklamy to tylko chwila. Reklamy drukowane na folii magnetycznej stosowane są na samochodach, które używane są również do celów prywatnych (oferta – http://prosper24.pl/web/page/reklama-na-pojazdach).

To tylko wybrane przykłady reklamy wizualnej, które świadczą o tym, że te produkty zmieniły się, ale nadal są skuteczne na lokalnym rynku.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *