BiznesDla dzieciModa i stylPokaz slajdówPolecamySpołeczeństwoZdrowie i uroda

Happy House planuje otwarcie 10 sklepów

Happy House, polska firma z branży odzieżowej, zapowiada intensywną ekspansję na terenie całego kraju i poszukuje nowych lokalizacji.

– Marka Happy House powstała na początku 2010 roku w Koninie w województwie wielkopolskim. Otwierając pierwszy salon w tym samym roku, rozpoczęła ekspansję na poszczególne lokalizacje na obszarze zachodnio – północnej Polski tworząc sieć dyskontowych salonów odzieżowych – mówi w rozmowie z portalem Retailnet Miłosz Zandecki, dyrektor ds. ekspansji marki Happy House.

13 sklepów Happy House

Sieć Happy House obecnie tworzy 13 sklepów zlokalizowanych zarówno w centrach i parkach handlowych, jak i przy głównych ulicach handlowych miast. Wkrótce salonów marki przybędzie.

– Strategia ekspansji marki opiera się na idei marki dostępnej i bliskiej wszystkim klientom, stąd też nasze sklepy coraz częściej można znaleźć na terenie całego kraju. W 2017 roku zakładamy otwarcie ok. 10 nowych lokalizacji w miejscowościach powyżej 5 tys. mieszkańców. Patrząc na naszą obecną strukturę, przed nami intensywny rok ekspansji. Średnia powierzchnia nowo otwartego lokalu  wyniesie ok. 220 mkw. – mówi Miłosz Zandecki.

Właściciele sieci już zabezpieczyli umowy najmu na kilka lokali w tym roku.

– W związku z nieustającym i prężnym rozwojem, w bieżącym roku zaprezentujemy naszą ofertę w nowych lokalizacjach  m.in. w Łasku w obiekcie sieci Kaufland , w Marcredo Center w Kutnie czy Centrum Handlowym Karuzela w Turku. Cały czas poszukujemy partnerów, którzy są zainteresowani długotrwałym wynajmem lokali w swoich obiektach na obszarze całego kraju – zapowiada dyrektor ds. ekspansji sieci.

Sklepy dyskontowe Happy House

Sieć Happy House jest polską firmą z branży odzieżowej oferującą odzież i bieliznę dla kobiet, mężczyzn, młodzieży i dzieci, a także artykuły gospodarstwa domowego. Została zbudowana od podstaw,  z zaangażowaniem wyłącznie polskiego kapitału. Marka, jak poinformował zarząd, poprzez swoją wizję, zwiększający się asortyment sprzedaży oraz wysoką jakość oferowanych produktów dąży do zdobycia pozycji lidera w sektorze odzieżowych sklepów dyskontowych w Polsce. Oferta marki jest skierowana dla klientów w każdej grupie wiekowej.  W sklepach sieci klienci znajdą szeroki wybór modnych ubrań codziennego użytku, akcesoriów czy produktów wyposażenia domu. Miesięcznie sklepy Happy House odwiedza ponad 185 tys. klientów.

PR

LAW

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *