BiznesInne

Darmowa dostawa bez ograniczeń w eMAG.pl do końca roku

  • Darmową dostawa bez ograniczeń kwotowych oraz możliwość darmowych zwrotów zakupionych towarów obowiązywać będzie w eMAG.pl przynajmniej do końca roku

  • Po wprowadzeniu darmowej dostawy bez ograniczeń kwotowych, liczba zamówień w eMAG.pl wzrosła niemal dwukrotnie

eMAG.pl (dawniej Agito.pl), sklep internetowy wchodzący w skład grupy Naspers, ogłosił, że ciesząca się dużą popularnością promocja na darmową dostawę wszystkich zakupionych produktów, bez ograniczeń kwotowych, będzie obowiązywać przynajmniej do 31 grudnia 2016 roku. Dzięki temu klienci sklepu będą mogli skorzystać z benefitów także przy zakupach świątecznych. To kolejny krok w budowaniu długoterminowej wizji ulubionej destynacji zakupowej w Polsce.

eMAG będzie konsekwentnie poszerzał liczbę dostępnych produktów i usług, już teraz oferując Klientom prawie 360 tys. produktów i 1700 marek z szerokiego zakresu kategorii, wliczając w to sprzęt IT, elektronikę konsumencką, produkty dla dzieci, DIY, książki, artykuły sportowe i kosmetyki. Dodatkowo, do końca roku klienci mogą skorzystać z nowych usług, takich jak darmowa dostawa przy wszystkich zamówieniach, bez ograniczeń kwotowych, czy możliwość bezpłatnego zwrotu dowolnego, zakupionego towaru. W kolejnych miesiącach mogą też oczekiwać kolejnych usług i benefitów, dzięki którym zakupy online staną się wyjątkowym doświadczeniem. W przyszłości eMAG wprowadzi również jeszcze szerszy zakres produktów, uproszczony proces zakupowy i zunifikowane konto klienta, gromadzące wszystkie niezbędne informacje w jednym miejscu.

Wprowadzona pod koniec września zmiana marki pod którą działamy to dla nas naturalny krok, dzięki któremu eMAG stał się naprawdę dużym graczem w Europie Środkowo-Wschodniej, obecnym już w czterech państwach naszego regionu. Po półtorarocznej pracy zakończyliśmy integrację dwóch organizacji, dostosowując modele biznesowe oraz infrastrukturę i możemy teraz w pełni skoncentrować się na rozwoju w naszym kraju” – powiedział Remigiusz Chrzanowski, Dyrektor Zarządzający eMAG w Polsce.

Nasi klienci docenili usługę darmowej dostawy bez żadnych ograniczeń oraz możliwości bezpłatnych zwrotów. Po wprowadzeniu promocji liczba zamówień znacząco wzrosła, dlatego też postanowiliśmy utrzymać usługę bezpłatnej dostawy przynajmniej do końca grudnia tak, żeby cieszyć się nią mogli wszyscy klienci dokonujący zakupów świątecznych” – dodał Remigiusz Chrzanowski.

Ideą, która stoi za eMAG jest koncentrowanie się na ciągłej poprawie doświadczeń Klientów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze. Model biznesowy zakłada budowanie doświadczeń zakupowych związanych z wieloma kategoriami, urządzeniami i kanałami sprzedaży. eMAG.pl będzie opierać się na zróżnicowanych punktach kontaktu (online, offline) wprowadzając na rynek lepsze usługi, bardziej atrakcyjną ofertę i wartość dodaną dla Klientów oraz wszystkich partnerów biznesowych.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *