Poznaj świat z Hipkiem Milutkim
Wspólne czytanie pogłębia więzi łączące dzieci i rodziców, dlatego w nowej promocji – firma Good Food – do zdrowych przekąsek dla dzieci dołącza kolekcję książeczek. W ten sposób Good Food promuje wśród najmłodszych nie tylko zasady zdrowego odżywiania, ale również regularne czytanie.
Promocja „Czytanie rozwija” została przygotowana z myśląo najmłodszych konsumentach firmy Good Food i ich rodzicach. Podczas jej trwania, do dwóch opakowań wafelków ryżowych musli – Milutkie, dołączona będzie jedna z serii książeczek „Milutkie wycieczki”. Dzieci razem z sympatycznym, ciekawskim bohaterem Hipkiem Milutkim poznają świat przyrody. Każda z trzech historii dotyczy innego, interesującego miejsca: „W powietrzu”, „W lesie” i „Na jeziorze”. Na ostatnich stronach bajeczki znajdziemy kolorowanki i proste łamigłówki. Ponadto podczas słuchania o przygodach wesołego bohatera lub rozwiązywania zagadek, maluchy będą mogły chrupać zdrowe przekąski w postaci delikatnych wafelków ryżowych.
– Firma Good Food od zawsze dbała o edukację najmłodszych w kwestii zdrowego odżywiania – mówi Jarosław Lis, marketing manager w firmie Good Food. – Tym razem połączyliśmy dwa, ważne dla dzieci i rodziców tematy: czytanie i naukę zasad zdrowego odżywiania – dodaje.
Milutkie musli są produktem dedykowanym dla dzieci powyżej 12 miesiąca życia. Wafelki ryżowe nie tylko nie zawierają cukru, przez co zmniejsza się ryzyko próchnicy u najmłodszych, ale również są bogatym źródłem magnezu i błonnika. Wszystkie produktyz linii Milutkie są bezglutenowe.
Cena 2packu będzie kształtować się korzystniej niż zakup bez pakietu, a dodatkowa książeczka jest prezentem wpisującym się także w nadchodzący Dzień Dziecka.
Good Food Products Sp. z o.o. pochodzi z Poznania, zajmuje się produkcją żywności w segmencie przekąsek i pieczywa. Najpopularniejszą grupę produktową stanowią w nim wafle ryżowe. Firma uważana jest za jednego z prekursorów trendu zdrowego stylu odżywiania w Polsce i lidera jakościowego na rynku. Australijska technologia wypieku wafli ryżowych w powiązaniu z konsekwentną strategią pozwoliły Spółce bardzo szybko zaistnieć na rynku i odnieść sukces. GOOD FOOD jest obecnie największym w Polsce i jednym z największych na świecie producentów pieczywa ryżowego. Produkty Spółki sprzedawane są m.in. w Danii, Szwecji, Norwegii, Hiszpanii, Francji, Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech, Litwie oraz Australii.
Good Food Products Sp. z o.o. otrzymała w tym roku Złoty Laur Konsumenta w kategorii wafli ryżowych oraz srebrny Laur Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku dla wafelków Milutkie.
Good Food Products Sp. z o.o., Skórzewo, ul. Skórzewska 21, 60-185 Poznań, www.goodfood.pl.