BiznesInneModa i styl

PAYBACK strategicznym partnerem duetu Paprocki&Brzozowski

Program PAYBACK został strategicznym partnerem firmy Paprocki&Brzozowski. Współpraca rozpoczyna się od udziału Programu w pokazie kolekcji wiosna-lato 2016, który odbędzie się 18 listopada w Warszawie. Współpraca wpisze się w cykl działań zgodnych z planem marketingowym Programu i będzie jednym z istotnych jego elementów w komunikacji z uczestnikami.

Firma Paprocki&Brzozowski nawiązała współpracę z popularnym Programem PAYBACK. Program będzie partnerem marki stworzonej przez dwójkę wybitnych polskich projektantów. Współpraca obu firm ma charakter strategiczny. Oficjalne rozpoczęcie będzie miało miejsce 18 listopada, przy okazji premiery najnowszej kolekcji Paprocki&Brzozowski na sezon wiosna-lato 2016. Pokaz odbędzie się w Arkadach Kubickiego w Zamku Królewskim.

Jesteśmy największym w Polsce Programem nagradzającym zakupy, dlatego poszerzamy nasz zasięg o nowe segmenty rynku. Współpraca z firmą Paprocki&Brzozowski umożliwia nam rozwój w branży fashion”mówi Piotr Lipiński, PAYBACK Head of Corporate & Marketing Communications „Współpraca naszych firm ma charakter strategiczny i potrwa co najmniej przez cały 2016 rok. O jej kolejnych odsłonach będziemy informować wkrótce.” – dodaje Lipiński  

Oprócz pojawienia się Programu przy pokazach, współpraca z duetem projektantów obejmie także inicjatywy i akcje promocyjne skierowane do uczestników PAYBACK, zgodne z cyklem działań marketingowych Programu.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *