GastronomiaInnePolecamyPolecane wiadomościSpołeczeństwoZdrowie i uroda

Marka BRITA razem z ekspertami na nowo odkrywa zalety filtrowania wody kranowej!

Ruszyła nowa kampania „BRITA – lepszy wybór”. Jej celem jest wskazanie korzyści, jakie można uzyskać dzięki domowej filtracji wody.

W tych działaniach markę BRITA wspierają eksperci z takich dziedzin jak: kulinaria, wiedza o herbacie, dieta i fitness oraz domowe finanse. Główną osią projektu jest strona kontentowa, na której można znaleźć szereg materiałów, porad oraz przepisów. Działania będą wspierane w Internecie m.in. w formie kampanii odsłonowej i banerowej. Nie zabraknie też innych niestandardowych form komunikacji w prasie oraz w blogosferze.

Świadome i wygodne życie z BRITA

Nowa kampania marki BRITA ruszyła 17 czerwca. W ramach kampanii, marka BRITA będzie podkreślać wpływ wody filtrowanej m.in. na doskonały smak i apetyczny wygląd dań oraz napojów, a także wygodę, oszczędność i dbałość o dobre samopoczucie.
Kampania adresowana jest przede wszystkim do kobiet, które na co dzień zajmują się domem i dbaniem o rodzinę. Są świadome swoich potrzeb oraz dążą do poprawienia jakości swojego życia.
Pierwszym etapem kampanii jest uruchomienie specjalnej podstrony kontentowej, dostępnej na www.brita.pl. Stanowi ona oś działań komunikacyjnych przez cały okres trwania kampanii.
Za pośrednictwem strony internetowej udostępniane będą m.in.: materiały problemowe, video oraz przepisy na dania i napoje dostosowane do pór roku, rady dotyczące sposobów zapanowania nad domowym budżetem. Nie zabraknie także ciekawostek dotyczących wpływu regularnego picia wody na nasze samopoczucie.

By życie miało smak

Działania prowadzone zarówno w Internecie, jak i w prasie będą wspierane przez ekspertów współpracujących z marką oraz korzystających z rozwiązań filtrujących BRITA. W trakcie kampanii przedstawią oni benefity filtracji wody w dziedzinach, w których są specjalistami.
Grzegorz Łapanowski, kucharz i dziennikarz kulinarny, podzieli się z Internautami swoimi poradami dotyczącymi sztuki kulinarnej oraz niebanalnymi przepisami na lekkie dania bazujące na zdrowych składnikach sezonowych.
Joanna Bożek, pasjonatka herbaty, blogerka twórczyni Wrocławskiego Towarzystwa Herbacianego wyjawi sekrety zaparzania smacznych naparów herbacianych oraz pokaże, jak urozmaicać ich smak w zależności od upodobań i pory roku.
W kwestii planowania domowego budżetu doradzi Anna Ostaszkiewicz – ekspertka ds. finansów. Wskaże ona korzyści finansowe, jakie można uzyskać dzięki filtracji wody oraz wyjawi sprytne i proste sposoby na kontrolę domowego budżetu.
O dietę i dobrą kondycję pomoże zadbać Katarzyna Biłous, ekspertka ds. dietetyk i trenerka fitness. Wesprze czytelników poradami dotyczącymi sportu i rekreacji oraz nawadniania organizmu w zależności od pory roku i formy wybieranej sprawności fizycznej.

W kampanii wezmą także udział blogerzy kulinarni oraz herbaciani.

Za koordynację kampanii, opracowanie materiałów merytorycznych na stronę, współpracę
z ekspertami oraz prowadzenie działań media relations i bloger relations odpowiada agencja Multi Communications. Nad przebiegiem kampanii odsłonowej, banerowej i innych niestandardowych form wsparcia czuwa Mr. Target. Autorem strony i twórcami projektu jest niemiecka agencja Linienland.
Więcej informacji i porad na stronie www.brita.pl.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *