InneSpołeczeństwo

WWF wybrał Catvertisera

Catvertiser, pierwsza polska aplikacja do zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku będzie obsługiwała WWF Polska.– Przez najbliższy rok zajmiemy się optymalizacją działań promujących między innymi ochronę naszych cennych lasów, rzek i zagrożonych gatunków zwierząt. Integracja Catvertisera z Google Analytics pozwoli WWF na weryfikację efektywności tych działań – tłumaczy Miłosz Belter z Catvertisera.

W tym roku Catvertiser miał już przyjemność pomóc WWF Polska w konfiguracji i optymalizacji facebookowej kampanii na rzecz zachowania populacji łosia w Polsce. Celem było zachęcenie ludzi do podpisania petycji w sprawie ratowania łosia i przekonanie polskiego rządu do zmiany swoich planów. W efekcie minister środowiska zdecydował, że do czasu zakończenia liczenia zwierząt nie będzie żadnych zmian przepisów łowieckich dotyczących tego gatunku. Kampania rozliczana była w korzystnym systemie CPA (Cost Per Action).

Catvertiser jest już w ponad 50 krajach

Catvertiser to narzędzie optymalizujące kampanie reklamowe na Facebooku. Dzięki takim funkcjonalnościom jak: kampanie w modelu CPA, zaawansowana promocja postów czy integracja z Google Analytics, Catvertiser jest alternatywą do standardowych narzędzi reklamowych Facebooka. Naszymi klientami są domy mediowe, agencje social media i reklamowe oraz marki z Polski, Europy, Azji, obu Ameryk. Choć firma funkcjonuje na rynku od niespełna roku, to bardzo szybko zdobywa uznanie. W październiku tego roku liczba krajów, w których użytkownicy korzystają z Catvertiser przekroczyła 50.

Cenią nas za możliwość szybkiej i przejrzystej optymalizacji efektów kampanii i zmniejszanie jej kosztów. Narzędzie zostało wyróżnione między innymi podczas Innovation Award Media Trendy 2014 w kategorii „Innowacyjne produkty, usługi, narzędzia badawcze”.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *