Universal McCann zwycięzcą przetargu Axellus Sp. z o.o.
Axellus Sp. z o.o., dystrybutor naturalnych leków OTC i suplementów diety, podpisał bezterminową umowę o współpracy z Universal McCann. Kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe m.in. modelowanie ekonometryczne.
Dom mediowy został wybrany w drodze przetargu. Axellus Sp. z o.o., dystrybutor m.in. Moller’s, Bodymax, Olbas, Kalms, zdecydował się na współpracę z Universal McCann, biorąc pod uwagę doświadczenie agencji, wiedzę o rynku, ciekawą koncepcję strategiczną oraz konkurencyjne warunki zakupu mediów. Proces przetargowy był nadzorowany przez Instytut Audytu Mediowego oraz procurement firmy Orcla.
Universal McCann odpowiada za działania dla wszystkich marek w portfolio Axellus Sp. z o.o. Bezterminowy kontrakt obejmuje pełną obsługę mediową, jak również usługi dodatkowe, m.in. modelowanie ekonometryczne. Za planowanie i realizowanie działań dla projektu Axellus Sp. z o.o. odpowiada Elżbieta Kręt, Group Account Director wraz z zespołem: Agnieszką Dzięcioł oraz Bartłomiejem Bidermannem.
W przetargu Universal McCann pokonał cztery agencje.
O Axellus Sp. z o.o.
Axellus Sp. z o.o. to dystrybutor leków OTC, suplementów diety oraz środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego. Na polskim rynku działa od 1991 roku (poprzednio jako AMIS Medica Sp. z o.o.), oferując polskim konsumentom produkty dla zdrowia i dobrego samopoczucia, dzięki którym osiąganie zdrowego trybu życia jest łatwiejsze i atrakcyjniejsze. W ofercie Axellus Sp. z o.o. znajdują się zarówno preparaty z własnych fabryk skandynawskich, jak i produkty z renomowanych firm z Niemiec i Wielkiej Brytanii. Więcej informacji na stronie: http://www.axellus.pl/
###
Universal McCann jest domem mediowym – częścią międzynarodowej sieci Interpublic Group of Companies. UM całościowo planuje i realizuje proces komunikacji mediowej.