agencja

BiznesGospodarkaInneKomputeryOrganizacja imprezRozrywkaSpołeczeństwoŚwiat technologiiWydarzenia

Social media w działaniach PR? Agencja PR podpowiada, jak zrobić to dobrze.

W ramach działań public relations mieści się utrzymanie kontaktu z konsumentami oraz nawiązanie z nimi relacji w celu budowania pozytywnego wizerunku. Do osiągnięcia tych celów wykorzystuje się m.in. media społecznościowe. …

Czytaj więcej ...
BiznesFinanse i ekonomiaGastronomiaGospodarkaKomputeryMarketingOrganizacja imprezPolecamyPrawoSpołeczeństwoTurystyka

Poprawa wizerunku firmy w sieci – droga do sukcesu.

Profesjonalny wizerunek firmy w Internecie utrzymywany bez jakichkolwiek problemów to marzenie wielu przedsiębiorców. W dobie wszechdostępnego Internetu i rosnącej konkurencji oraz wymogów ze strony klientów bardzo trudno jest uniknąć czarnego …

Czytaj więcej ...