Marketing

Marketing ewoluował w ciągu ostatnich kilku dekad i jest obecnie integralną częścią strategii pozyskiwania i utrzymywania klientów firmy. Odpowiada za realizację wszystkich działań, które firma podejmuje w celu pozyskania i utrzymania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Ważnym celem marketingu jest napędzanie rozwoju firmy. Przejawia się to w pozyskiwaniu i utrzymywaniu nowych klientów, a także w generowaniu nowych przychodów dla firmy.


BiznesEdukacjaGospodarkaMarketingOrganizacja imprezPolecane wiadomościPracaRozrywkaSpołeczeństwoTurystykaWydarzenia

Marketing wydarzeń (event marketing) – eventy – planowanie

Marketing wydarzeń (organizacja eventów) jest wyjątkowy, ponieważ do każdego wydarzenia należy podchodzić inaczej – pod tym względem zespół marketingowy niekoniecznie potrzebuje nadrzędnego „planu” dla różnych wydarzeń.

Czytaj więcej ...
BiznesGospodarkaMarketingOrganizacja imprezPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościTurystykaWydarzeniaWypoczynek

Nowoczesne imprezy firmowe – czy warto je organizować?

Imprezy firmowe to coś więcej, niż spędzanie czasu po pracy z zespołem z biura. Dziś ważna jest integracja osób wspólnie pracujących, ponieważ zgrany zespół nie tylko pracuje efektywniej, ale również …

Czytaj więcej ...