Marketing

Marketing ewoluował w ciągu ostatnich kilku dekad i jest obecnie integralną częścią strategii pozyskiwania i utrzymywania klientów firmy. Odpowiada za realizację wszystkich działań, które firma podejmuje w celu pozyskania i utrzymania długotrwałych relacji ze swoimi klientami.

Ważnym celem marketingu jest napędzanie rozwoju firmy. Przejawia się to w pozyskiwaniu i utrzymywaniu nowych klientów, a także w generowaniu nowych przychodów dla firmy.


InternetMarketing

Optymalizacja strony internetowej – zasadniczy element skutecznego marketingu online

Każda firma, bez względu na rozmiar czy branżę, musi być obecna w internecie. Jednak samo posiadanie strony internetowej nie gwarantuje sukcesu. Niezbędnym elementem, który sprawia, że strona przyciąga klientów i …

Czytaj więcej ...
MarketingŚwiat technologii

Sitodruk – co to jest i dlaczego warto kupować ubrania wykonane tą…

Sitodruk to metoda wykorzystywana w celu naniesienia nadruku i sprawdza się zarówno w przypadku włókien syntetycznych, jak również tworzyw sztucznych. Najczęściej stosowany jest do tworzenia gadżetów reklamowych, czemu trudno się …

Czytaj więcej ...
BiznesInternetMarketingPracaŚwiat technologiiTechnika

Na co zwracać uwagę wybierając CRM dla małej firmy?

Skuteczne zarządzanie relacjami z klientami (CRM) staje się nieodzownym elementem funkcjonowania każdej firmy, niezależnie od jej wielkości. Małe przedsiębiorstwa, które często polegają na tradycyjnych arkuszach kalkulacyjnych do gromadzenia informacji o …

Czytaj więcej ...
DomInneMarketingWiadomości budowlane

Zadbaj o właściwe oznaczenia. Wybierz tablice emaliowane

Tablice emaliowane to produkt, który znajduje swoje zastosowanie w wielu obszarach życia prywatnego oraz publicznego. Decydując się na umieszczenie odpowiedniego oznakowania, warto postawić na sprawdzone rozwiązania oraz renomowanych dostawców. To …

Czytaj więcej ...