Rewolucja w sprzedaży online
Czy słyszałeś o czymś takim jak prezentacja obrotowa? Jeśli nie, to zapewne wyrażenie to kojarzy Ci się z dwoma polskimi słowami ,,obracaniem’’ oraz z ,,prezentowaniem’’ czegoś. I słusznie, gdyż prezentacja obrotowa to nic innego jak animacja polegająca na obracaniu przedmiotu dookoła jego osi. Pewnie teraz zastanawiasz się czemu miała by służyć? Otóż zastosowań takiej prezentacji jest wiele. Dzięki niej internetowe zakupy zyskują nowy wymiar i stają się podobne do tych z Reala. Poniżej opowiemy, dlaczego warto zainwestować i zlecić przygotowanie takiej prezentacji, oraz w jaki sposób ma to pozytywny wpływ na polepszenie wyników sprzedaży.
Tak zwana prezentacja 360 stopni umożliwia przede wszystkim dokładne przyjrzenie się danej rzeczy. Jeśli chcesz zabłysnąć na targach handlowych, czy konferencji naukowej, powinieneś pomyśleć o zamówieniu takiej prezentacji. Koszt przygotowania jej przez agencję reklamową zależy od rodzaju produktu, oraz efektu, jaki chcemy osiągnąć. Im bardziej złożona prezentacja, tym wyższa cena. Najtańsza, najprostsza forma animacji przeznaczona do przedstawienia niezbyt skomplikowanych przedmiotów o niewielkich rozmiarach jest do nabycia za 40 PLN. Za to najdroższa, oferująca możliwość zbliżeń i komentarzy 3 tysiące złotych. Dzięki temu uwaga widza kierowana jest na wybrane miejsca, a on sam ma możliwość swobodnego obejrzenia detali.
Prezentacja 360 a sprzedaż online
Nikt nie lubi kupować kota w worku. Dlatego też prezentacja obrotowa to coś, co może zdecydowanie w pozytywny sposób wpłynąć na jakość sprzedaży w Internecie. Sprzedajesz rzeczy na platformie internetowej? Zamiast wrzucać nieciekawe i słabej rozdzielczości zdjęcia, umieść animację. Gwarantujemy, że poprawi ona rezultaty sprzedaży. Zadowolony będziesz nie tylko Ty, ale i Twój klient, który dokładnie wie, co kupuje. Dzięki temu nie będzie negatywnie zaskoczony, kiedy otworzy przesyłkę w domu. Ponadto Twoja firma zyskuje na rzetelności, gdyż zadowolony klient najprawdopodobniej wróci i wystawi pozytywną opinię.
Prezentacja obrotowa ma jedną, niewątpliwą zaletę. Zaprezentować można praktycznie wszystko. Nie ma ograniczeń. Każde zlecenie jest indywidualne, więc firma je realizująca w wyjątkowy sposób podchodzi do zamówienia i uwzględnia sugestie zleceniodawcy. Dzięki nieszablonowemu podejściu, uzyskujesz dokładnie taki efekt, na którym Ci zależy. Akcentujesz te właściwości produktu, na których Ci zależy, jednocześnie wpływając na postrzeganie klienta.