Uwolnij swoją siłę! – Ekspedycja ŻYWIOŁ 2014
Ruszyła letnia promocja konsumencka wody i napojów z portfolio ŻYWIOŁ od Żywiec Zdrój S.A., w której na czterech śmiałków czeka udział w pełnej przygód wyprawie na Islandię. Ogólnopolska loteria i związany z nią konkurs potrwają do 10 lipca 2014 r.Po sukcesie poprzednich edycji konkursu, podczas których laureaci uczestniczyli
w wyprawie motocyklami Harley Davidson po legendarnej Route 66 i odkrywali najciekawsze, nieznane zakątki Ameryki, przyszedł czas na bardziej wymagającą ekspedycję. Tegoroczni zwycięzcy konkursu Żywioł od Żywiec Zdrój S.A. „uwolnią swoją siłę” i będą mogli sprawdzić swoją wytrzymałość podczas niezwykłej wyprawy po Islandii – tajemniczej i pięknej krainie czterech żywiołów.
Na „żywiołowych” eksplorerów czeka m. in. przeprawa skuterami na lodowiec, wyprawa do wnętrza Ziemi w jaskini Buri, czy trekking na wulkanie Helka. Zdecydowanie nie będzie to spokojne, niedzielne zwiedzanie… Uczestnicy Ekspedycji Żywioł 2014 zostaną podzieleni na dwie drużyny – Lodu i Ognia
– by następnie stoczyć ze sobą zacięty bój na wulkanicznej wyspie. Drużynami pokierują ambasadorzy akcji: vlogerzy Kuba Jankowski, Martin Stankiewicz orazmagik Maciej Dzięgielewski.
Aby wziąć udział w loterii i konkursie wystarczy kupić promocyjne opakowanie wody gazowanej, średnio gazowanej lub napojów Żywioł od Żywiec Zdrój S.A., a następnie zarejestrować na stronie internetowej zywiolodzywieczdroj.pl kod znajdujący się pod nakrętką butelki.
W loterii odbędzie się aż 60 losowań nagród dziennych oraz 8 losowań niezwykle atrakcyjnych nagród głównych – kamer Go Pro Hero 3, zegarka P6502 Navigator Traser, Quadrocoptera Parrot i cyfrowego noktowizora Yukon Digital. Ponadto wszystkie osoby, które wezmą udział w loterii, będą także miały szansę wygrania wyjazdu na Ekspedycję Żywioł 2014 na Islandię. Konkurs zakończy się 10 lipca, natomiast listę szczęśliwych zwycięzców poznamy 31 lipca.
Regulamin oraz dodatkowe informacje są dostępne na stronie www.zywiolodzywieczdroj.pl
oraz facebook.com/zywiolodzywieczdroj
Za koncepcję kreatywną kampanii oraz egzekucję odpowiada VML, zaś zakupu mediów dokonał dom mediowy Mediacom.