NEINVER rozpoczyna rozbudowę FACTORY Warszawa Ursus
Pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce – FACTORY Warszawa Ursus – zyska ponad 6 tysięcy mkw. nowej powierzchni handlowej. W nowoczesnych wnętrzach powstanie 30 dodatkowych sklepów, popularnych marek, w cenach niższych zawsze od 30 do 70 %. Przebudowa zbiega się z remontem infrastruktury drogowej wokół. Powstanie też większy parking.
FACTORY Warszawa Ursus cieszy się niesłabnącym powodzeniem od prawie 12 lat, będąc pierwszą inwestycją firmy NEINVER w Polsce i pierwszym centrum outlet w kraju. Chcemy utrzymać jego wiodąca pozycję na rynku, wykorzystując również zmiany infrastruktury drogowej w samej dzielnicy Ursus – mówi Agata Brzezińska, Country Manager Neinver Polska. Nowe marki budujące jeszcze ciekawszą ofertę dla klientów, nowoczesne i oryginalne wnętrza oraz lepszy dojazd – to pokrótce FACTORY w nowej odsłonie – dodaje.
Rozbudowa FACTORY Warszawa Ursus rozpocznie się na początku kwietnia tego roku. Otwarcie rozbudowanego centrum planowane jest na wrzesień 2015 roku. Bezpośrednie połączenie ulicy Nowolazurowej z Alejami Jerozolimskimi umożliwia już teraz łatwy, bezpośredni dojazd z centrum Warszawy i okolicznych miejscowości. Zakończenie w przyszłym roku kolejnego etapu przebudowy infrastruktury drogowej – połączenia Nowolazurowej z ul. Połczyńską usprawni jeszcze lepiej komunikację do Factory.
Na podziemnym parkingu zbudowanych zostanie 250 dodatkowych miejsc dla samochodów a całkowita liczba miejsc parkingowych zwiększy się do 1.000. Liczba sklepów zwiększy się z obecnych 80 do 110.
Rozbudowa centrum będzie połączona z gruntownym odnowieniem istniejącego obiektu i dobudowaniu zupełnie nowych powierzchni. FACTORY zyska nowy design, renowację elewacji oraz dodatkowe oświetlenie.
Generalnym wykonawcą prac budowlanych jest firma Agmet sp. z o.o. Generalnym projektantem jest studio architektoniczne SUD Architectes.
FACTORY Warszawa Ursus przyjęło pierwszych klientów w grudniu 2002 roku jako pierwsze centrum wyprzedażowe w Polsce. Od ponad 10 lat utrzymuje pozycję najpopularniejszego outletu w kraju, gromadząc ulubione marki wśród Polaków, również te z tzw. wyższej półki: Liu Jo, Guess, Adidas, Puma, Nike, Tommy Hilfiger, Tom Tailor, Lacoste, Triumph, Reserved, Levi’s, Diverse, Vero Moda, House czy Calvin Klein Underwear.
FACTORY Warszawa Ursus jest zlokalizowane w południowo- zachodniej części Warszawy. Dojazd z centrum miasta i okolicznych miejscowości jest możliwy nie tylko samochodem, ale i komunikacją publiczną: autobusami i kolejką podmiejską.
W ubiegłym roku outlety FACTORY w Polsce odwiedziło 11,8 mln klientów.
NEINVER jest drugim operatorem centrów outlet w Europie (Polska, Hiszpania, Portugalia, Francja, Niemcy, Włochy) i liderem tego segmentu w Polsce (5 obiektów: Warszawa Ursus, Warszawa Annopol, Wrocław, Poznań, Kraków).
FACTORY Outlet w Polsce gromadzą rocznie niemal 12 mln klientów, konsekwentnie zwiększając grono kupujących o 10 % z każdym rokiem. Na prawie 85 tysiącach mkw. powierzchni handlowej oferują klientom 550 sklepów najpopularniejszych marek polskich i światowych.
O NEINVER Polska
NEINVER jest jedną z czołowych firm działających na europejskim rynku nieruchomości. Spółka jest inwestorem, deweloperem i zarządcą nieruchomości. NEINVER obecnie działa w sześciu krajach: w Hiszpanii, Niemczech, we Włoszech, Polsce, Francji i Portugalii.
Pod marką FACTORY, NEINVER wprowadził koncepcję centrum outlet do Hiszpanii i Polski, od lat pozostając liderem na tych rynkach. Firma jest także drugim co do wielkości operatorem centrów outlet w Europie. W swoich obiektach NEINVER z powodzeniem łączy również autorską koncepcję centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym.
NEINVER zarządza „IRUS European Retail Property Fund”, który jest jednym z największych prywatnych paneuropejskich funduszy na rynku nieruchomości.
W Polsce NEINVER obecny jest od 2000 roku. Firma wybudowała dotychczas ponad 250 000 mkw. powierzchni handlowej, biurowej i przestrzeni publicznej, m.in. Galerię Katowicką, Galerię Malta w Poznaniu, Futura Park Kraków, czy Factory Ursus i Annopol w Warszawie.
W 2002 roku Neinver otworzył pierwsze centrum outlet w Polsce – FACTORY Warszawa Ursus. W 2007 roku powstała Galeria Malta – największe centrum handlowo-rozrywkowe w zachodniej Polsce, za realizację której firma otrzymała tytuł „Budowa Roku”.
W 2008 roku NEINVER zrealizował autorską koncepcję FUTURA Park, łączącą centrum outlet z tradycyjnym parkiem handlowym we Wrocławiu. Otwierając w 2011 roku FUTURA Park Kraków, NEINVER pioniersko połączył oba koncepty sprzedażowe pod jednym dachem. Krakowski FUTURA Park to pierwszy w Polsce istniejący kompleks handlowy z certyfikatem BREEAM, potwierdzającym najwyższe standardy ekologiczne budynku.
W 2013 roku NEINVER oddał do użytku drugie w stolicy, a jednocześnie największe na Mazowszu centrum wyprzedażowe – FACTORY Warszawa Annopol, które już na etapie projektu uzyskało certyfikat BREEAM.
PR
AF