EdukacjaInne

Trekkerzy, steampunkowcy i motocykliści – nowa kampania Goethe-Institut.

Letni semestr w Goethe-Institut w Warszawie reklamowany jest kampanią odnoszącą się do pasji i zainteresowań. Na plakatach reklamowych zobaczyć możemy trekkerów (trekkies, fanów Star Trek), ponadczasowych steampunkowców oraz motocyklistów. Hasłem kampanii jest „Niemiecki dla wymagających“.Bohaterzy naszej sesji to nie aktorzy, ale prawdziwe osoby, w swoich prywatnych ubraniach i pokazujące autentyczną pasję“ – opowiada Eva Juziuk z Goethe-Institut. – „Udało nam się znaleźć osoby, które potrafią zarazić swoją pasją, podobnie jak my staramy się zarazić naszą – do nauki języka.“

Goethe-Institut ma w swojej ofercie bogatą ofertę kursów na różnych poziomach zaawansowania. Dodatkowym rozwiązaniem zaproponowanym przez Goethe-Institut są poranne, atrakcyjne cenowo kursy, komunikowane jako Śniadanie u Goethego.

Kampania widoczna jest w ponad 300 klubokawiarniach w Warszawie w postaci plakatów i ulotek docierających bezpośrednio do grupy docelowej. Wsparciem dla kampanii jest szeroka akcja reklamowa na portalu Facebook, skierowana do młodych mieszkańców Warszawy zainteresowanych niemiecką kulturą.

Za pomysł, realizację kampanii oraz zakup mediów odpowiedzialna jest leniva studio.

Zdjęcia wykonał Szymon Kobusiński / Studio Bank.

FanPage Goethe-Institut Warszawa https://www.facebook.com/goetheinstitut.warszawa

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *