GastronomiaHobbyInnePolecamy

Delecta reklamuje desery

W samym środku zimy Delecta stawia na promocję soczystych owocowych deserów. Komunikację reklamową dla kategorii deserów z oferty marki zaplanowano na luty br. w telewizji, VOD oraz w  prasie handlowej.

Celem kampanii, adresowanej do kobiet w wieku 25-45 lat, jest wzmocnienie świadomości marki Delecta, jako dostawcy szerokiej gamy owocowych deserów: kisieli instant, kisieli do gotowania i galaretek. Oś komunikacji stanowią produkty reprezentatywne dla oferty producenta – najnowsze kisiele z linii Owocowy kubek Delecta (smaki: czarna porzeczka i żurawina).

Emisje billboardów sponsorskich zaplanował Starcom przed wybranymi programami w Polsacie, TVN i TVP2 oraz przed serialami w TVN Player i TVP VOD. W prasie handlowej pojawią się ogłoszenia reklamowe przygotowane przez Gutenberg Designe. Kampanii reklamowej towarzyszyć będą działania prosprzedażowe w tradycyjnym i nowoczesnym kanale dystrybucji: dodatkowe ekspozycje materiałów POS, promocje cenowe oraz moduły reklamowe w gazetkach sieci.

Metryczka kampanii:

Czas trwania: 1-28 lutego 2014 r.

Klient: Rieber Foods Polska S.A.

Produkt: owocowe desery Delecta

Rodzaj kampanii: prosprzedażowa, wizerunkowa

Media: TV, VOD, prasa handlowa

Kreacje prasowe: Gutenberg Designe

Dom mediowy: Starcom

PR: Kolterman Media Communications

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *