VIP w bezpiecznym i komfortowym foteliku – reklama fotelików RECARO po raz pierwszy w telewizji
14 stycznia br. na antenach dwóch stacji tematycznych z portfolio grupy TVN zostanie wyemitowana pierwsza reklama telewizyjna dziecięcych fotelików samochodowych RECARO. Za zakup mediów odpowiada Universal McCann.
Unikalny design, wyjątkowy komfort dzięki miękkim i oddychającym tapicerkom, bezpieczeństwo przewyższające przyjęte normy – to tylko wybrane wyróżniki fotelików dziecięcych niemieckiej marki RECARO. RECARO oferuje na całym świecie innowacyjne rozwiązania dla foteli w samochodach klasy premium, dlatego z całą stanowczością można stwierdzić, że każdy maluch siedząc w foteliku tego producenta może poczuć się jak VIP.
Od 14 stycznia na antenie TVN Style i TVN Turbo można zobaczyć pierwszą reklamę telewizyjną –
w formie sponsoringu – fotelików dziecięcych marki RECARO. Kampania potrwa miesiąc. Telewizja to kolejne medium, po prasie parentingowej oraz internecie, z pomocą którego producent fotelików chce poszerzyć dotarcie do swojej grupy docelowej. O wyborze tych dwóch kanałów tematycznych – zadecydowała m.in. wysoka zgodność i dopasowanie profilu widzów stacji, ze zdefiniowanym targetem działań. Kampanię zaplanował i zlecił dom mediowy Universal McCann. Kreacja powstała po stronie klienta.
Dom mediowy Universal McCann, współpracuje z firmą LOGIS S.A. (dystrybutorem fotelików RECARO) od 2010 r. RECARO jest partnerem przemysłu motoryzacyjnego, jak również kompetentnym doradcą rozwiązań dla foteli samochodowych, rajdowych i wyścigowych, lotniczych oraz fotelików dziecięcych. Firma jest liderem pod względem funkcjonalności, estetyki i wzornictwa. RECARO dostarcza m.in. ekskluzywne fotele dla najlepszych modeli Porsche, Aston Martina, Ferrari, Lamborghini, Lotusa i wielu innych