Kultowe gry marki Scrabble® w nowej odsłonie!
Firma MATTEL, światowy lider na rynku zabawek i gier planszowych, rozpoczęła kampanię rebrandingową marki Scrabble®. Jedna z najpopularniejszych na świecie gier słownych odświeża swoją szatę graficzną i zmienia opakowanie.
Gry marki Scrabble® od lat cieszą się uznaniem konsumentów z 45 krajów na całym świecie, zarówno tych młodszych, jak i starszych. Nic dziwnego: Scrabble® są gwarancją kreatywnie i mile spędzonego czasu. To właśnie z myślą o graczach producent zdecydował się na globalną kampanię rebrandingową, która obejmuje wszystkie gry w kategorii Scrabble®. Chcąc śledzić najnowsze trendy designu odpowiadające gustom młodego pokolenia, firma odświeża wizerunek marki, proponując nowoczesną i prostą szatę graficzną. W ten sposób MATTEL chce zwrócić uwagę na ponadczasowość gry i przyciągnąć kolejne pokolenia ceniące sobie połączenie świetnej zabawy i edukacji.
Scrabble® od wielu lat jest lubianą i cenioną grą planszową na polskim rynku. Poprzez kampanię rebrandingową będziemy starali się docierać do nowych konsumentów oraz budować wśród nich świadomość marki – powiedziała Ewa Bielawa, Customer Marketing Professional w MATTEL Poland. – Chcemy również przekonać potencjalnych graczy, że gra Scrabble®, poza łączeniem liter, integruje również wszystkich uczestników zabawy – dodaje Bielawa.
O nowej kampanii informować będą telewizyjne spoty reklamowe, które od 8 listopada pojawią się na wielu kanałach TV, tj.: tvn style, tvn24, tvn turbo, Planete+, Ale Kino+, Comedy Central, Canal+ Sport, Canal+, n Sport, Comedy Central Family, Disco TV, MTV Polska. Za ich kreację odpowiadała agencja Momentum Worldwide, natomiast etap produkcji koordynowała firma Spot Productions. Za zakup oraz planowanie mediów odpowiedzialny był dom mediowy CARAT, stale współpracujący z firmą MATTEL Poland.
***
Firma MATTEL powstała w 1945 roku w Los Angeles. Jej założycielami byli Harold Matson oraz Eliot Handler, którzy do 1948 roku produkowali zabawki muzyczne dla dzieci. Od 1980 roku MATTEL jest największym producentem zabawek na świecie. Do firmy należą tak kultowe marki jak m.in. Scrabble®, Fisher-Price, Barbie®, Hot Wheels, Matchbox czy Monster High. Obecnie MATTEL zatrudnia ponad 25 000 pracowników, a zabawki firmy można znaleźć na rynkach w 45 krajach świata. Kluczowymi elementami strategii MATTEL jest produkcja najwyższej jakości zabawek oraz ochrona środowiska naturalnego.
PR
LA