InnePolecamyPolecane wiadomości

Sieć sklepów KiK stawia na ekspansywny rozwój

W dobie kryzysu można wskazać firmy, którym nie jest straszna recesja. Przykładem jest sieć sklepów KiK, która od momentu rozpoczęcia działalności w Polsce, nieustannie się rozwija. Dyskonty odzieżowo – tekstylne otwierane w kolejnych miastach Polski wzmacniają pozycję marki i przekładają się na coraz pewniejsze zyski. Rentowność prowadzonej inwestycji podkreśla również ciągły wzrost liczby klientów sieci. O tym, jakie cele stawia przed sobą jedna z najszybciej rozwijających się sieci detalicznych na rynku odzieżowym, mówi Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce.

Mimo trudnych warunków, które od kilku miesięcy powodują stagnację gospodarki, odbijając się negatywnie na koniunkturze przedsiębiorstw, sieć sklepów KiK sukcesywnie rozwija działalność, stawiając na zwiększanie udziałów i planując kolejne etapy ekspansji w Polsce. Założeniem strategicznym jest otwarcie jeszcze 50 sklepów tak, aby do końca 2013 roku funkcjonowało ich łącznie 70. Z tego względu właściciele marki są otwarci na propozycje długoterminowej współpracy od partnerów biznesowych, oferujących lokalizacje przeznaczone na wynajem sklepów KiK.

Sukces(ywny) KiK

  Mariusz Kulik, Dyrektor sieci KiK w Polsce Fot. KiK

Sieć sklepów KiK uruchomiła działalność w Polsce w marcu ubiegłego roku. Pierwszym markowym salonem popularnej sieci był sklep w Środzie Wielkopolskiej. Od tej pory KiK intensywnie się rozwija, otwierając kolejne sklepy na terenie całego kraju. Obecnie istnieje ich 21, a obszarem najbardziej zdominowanym przez sieć jest Polska Południowa. „Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć. W ciągu zaledwie roku udało się nam stworzyć wizję stabilnej marki i otworzyć aż 21 sklepów. Jesteśmy bardzo zadowoleni z prosperowania wszystkich obiektów, a to dopiero początek daleko zakrojonej ekspansji, jaką mamy w planach. Tylko w tym roku chcemy uruchomić 50 kolejnych sklepów, a nasze oczekiwania na następne lata działalności w Polsce sięgają dużo dalej” – podkreśla Mariusz Kulik, Dyrektor Generalny sieci KiK w Polsce. Sukces marki jest wynikiem odpowiednio przygotowanej i wdrażanej strategii biznesowej, która zakłada ekspansję na obszarze całego kraju, z uwzględnieniem zarówno dużych, jak i małych i średnich miejscowości.

Sklepy KiK lokowane są zarówno w wielkogabarytowych centrach handlowych, ale również w galeriach o małej powierzchni użytkowej, w retail parkach czy przy ulicach w centrum miasta. Kluczowym aspektem nie jest jednak samo położenie, lecz cały system związany z lokalizacją, a więc jej rentowność, potencjał, otoczenie i prorozwojowe perspektywy. Sukces marki budują jednak nie tylko dogodnie rozmieszczone sklepy, ale przede wszystkim klienci. Zgodnie z misją wyrażoną w haśle „Klient jest królem”, sieć sklepów KiK nieustannie dba o zaspokajanie potrzeb i oczekiwań swoich klientów. Chcemy być bliżej naszych klientów i zapewniać dostęp do naszej oferty coraz szerszej grupie odbiorców. Produkty dostępne w sieci KiK kierujemy przede wszystkim do rodzin ceniących artykuły dobrej jakości, atrakcyjne i w korzystnej cenie. Wśród asortymentu znajduje się modna odzież damska, męska i dziecięca. Posiadamy również bogatą ofertę tekstyliów i produktów codziennego użytku oraz elementów dekoracyjnych, biżuterii i kosmetyków. Klienci przykładają dużą wagę do jakości produktów, wybierając asortyment dobrze wykonany, ale również atrakcyjny i modny. Dlatego dbamy o to, aby oferowana przez nas moda oraz akcesoria i tekstylia były wykonane w wysokich standardach jakości, były zróżnicowane i skomponowane tak, aby każdy klient mógł znaleźć dopasowany do swoich upodobań produkt. Nieustannie pracujemy nad tym, aby być na bieżąco z obowiązującymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami klientów” – zapewnia Mariusz Kulik.

Partnerzy mile widziani

Wobec przyjętej strategii, która sprawdziła się na polskim rynku, sieć sklepów KiK planuje sukcesywny rozwój, zwiększając obroty i poszerzając zasięg na obszarze całej Polski. W najbliższym czasie KiK planuje otwarcie sklepu w Nowym Sączu, a 1 sierpnia w Płocku i właśnie rejon Polski Północnej jest obecnie w kręgu największych zainteresowań sieci. Plany nie ograniczają się jednak wyłącznie do zdobycia nowych rynków, ale zakładają stabilny i systematyczny rozwój na terenie całego kraju, uwzględniając również miejscowości, w których sklepy sieci już istnieją. W związku z tymi założeniami KiK aktywnie poszukuje lokalizacji, licząc także na oferty od partnerów biznesów. „Jesteśmy otwarci na propozycje od właścicieli nieruchomości, zainteresowanych długotrwałym wynajmem lokali. Chcemy rozszerzać naszą sieć, wychodzić do klientów, a strategia długofalowej współpracy podkreśla naszą rzetelność i wiarygodność, jako partnera godnego zaufania, z sukcesem rozwijającego działalność i dbającego o pozytywne kontakty z obecnymi oraz potencjalnymi kontrahentami” – mówi Dyrektor sieci KiK w Polsce. Jak dodaje Mariusz Kulik – w negocjacjach z partnerami biznesowymi, zarówno z dużymi firmami, jak i z osobami prywatnymi, trzyma się wyznaczonych celów – „Nie ustępujemy w kwestii tych tematów, które przekładają się na jakość świadczonych przez markę KiK usług. Niemniej, utrzymujemy rozmowy w duchu partnerskim. Przywiązujemy dużą wagę do tego, aby negocjowane przez nas i naszych partnerów warunki odzwierciedlały zrównoważony i symetryczny poziom. Dążymy bowiem do osiągnięcia porozumienia satysfakcjonującego dla obu stron”.

Nieustanna praca sieci KiK nad umacnianiem pozycji i rozwijaniem renomy marki w duchu profesjonalizmu i wysokiej jakości usług, zarówno pod względem obsługi klientów, jak i standardów związanych z pozyskiwaniem nowych lokalizacji i nawiązywaniem współpracy z partnerami biznesowymi,przekładają się na coraz większą popularność i uznanie wśród klientów. A każdy nowy i ten powracający do sklepu klient to największy sukces sieci KiK.

PR
LA

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *