Taniej nie znaczy lepiej
Przygotowany przez redakcję TVN UWAGA reportaż pt. „Wypożyczalnia aut, która zastrasza Klientów” jest dowodem na to, jak w łatwy sposób można sukcesywnie „niszczyć” rynek wynajmu aut. Czasem tańsze usługi nie idą parze z wysoką jakością, a upublicznione nagranie jest tego idealnym przykładem.
Żadna znana na świecie firma z tej branży, nie dopuściłaby do takiej sytuacji. W Polsce zainteresowanie powyższym sektorem z każdym rokiem wzrasta, z czego bardzo się cieszymy, ale tzw. Czarny PR niestety zawsze będzie się przewijał. Na polskim rynku jest wiele międzynarodowych firm między innymi Sixt Rent a Car. Zdajemy sobie sprawę, że ceny które oferujemy naszym Klientom, mogą być wyższe, ale odzwierciedlają jakość, bardzo dobre i przede wszystkim nowe samochody,a co najważniejsze kulturalną, fachową obsługę. Wiele osób powraca do nas, co dodatkowo utwierdza w przekonaniu, że marka, popularność na rynku rodzimym i za granicą to wynik stworzonego wizerunku oraz profesjonalizmu świadczonych usług – powiedział Paweł Reczyński, Prezes Sixt Rent a Car Polska
PR
AF