Clickray otrzymało certyfikat Hubspot.
Warszawska agencja Inbound Marketingu Clickray jest pierwszym polskim przedsiębiorstwem, które otrzymało certyfikat amerykańskiego koncernu Hubspot. Tym samym firma została ambasadorem marki na Polskę oraz oficjalnym dostarczycielem oprogramowania inbound marketingowego na prawach Value Added Resselera. Clickray ma w swojej ofercie kompleksowe usługi online marketingu wraz z możliwością stałego monitorowania wyników i bieżącego obliczania ROI.
Inbound Marketing jest strategią marketingową polegającą na podejmowaniu działań, które umożliwiają odbiorcom samodzielne odnalezienie nadawcy danego przekazu reklamowego. Kampanie inboundowe oparte są na zintegrowaniu działań SEO, pozycjonowania, content marketingu oraz social media i prowadzą do skutecznego pozyskiwania wykwalifikowanych leadów sprzedażowych.
Hubspot Inc. zostało założone w 2006 roku by w krótkim czasie stać się liderem na amerykańskim rynku usług marketingowych oraz największym światowym dostawcą oprogramowania do wdrażania i monitorowania kampanii inbound marketingowych. Hubspot wraz ze swoimi certyfikowanymi partnerami jako jedyni posiadają w swojej ofercie pakiet all in one marketing automation umożliwiający znaczną redukcję kosztów inwestycyjnych.
www.clickray.pl
www.hubspot.com
PR
AF