O czym marzą Polacy?
Każdy ma marzenia. Ale jakie konkretnie marzenia mają nasi rodacy? Marka Lay’s, która pomaga im je spełniać przed przewidzianym przez Majów końcem świata, postanowiła dowiedzieć się na ten temat więcej. W ankiecie „Marzenia przed końcem świata” przeprowadzonej w Internecie wzięły udział setki osób.
Według prastarych przepowiedni Majów, 21 grudnia br. nastąpi koniec świata. Przepowiednia nie wyjaśnia, co dokładnie się stanie – hipotez jest wiele. Pewne jest to, że jest to dobry moment, żeby puścić wodze fantazji i spełniać swoje marzenia!
W związku z tym Lay’s rozpoczął konkurs „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata”, w którym każdy może wygrać pieniądze na realizację swoich fantazji. Marka postanowiła także dowiedzieć się,
czy Polacy w ogóle przejmują się tym, co głosi przepowiednia i o czym marzą najczęściej.
Świadomość czekającego nas końca świata jest duża – aż 72% ankietowanych1 zna przepowiednię Majów. Ponad połowa zdecydowałaby się na prawdziwą życiową rewolucję – na pytanie
„Czy w obliczu końca świata chciałbyś/aś zmienić swoje życie o 1800?” – 58% odpowiedziało twierdząco.
Jakich sfer życia dotyczą nasze marzenia? W przypadku niemal połowy ankietowanych – pasji / hobby (46%). Prawie tyle samo osób chciałbym spełnić swoje marzenie związane z życiem prywatnym (44%); tylko co dziesiąty pomyślał o pracy.
A o czym marzymy? Zdecydowana większość życzeń dotyczy podróży – Japonia, Meksyk, Paryż, Brazylia, Dominikana… i oczywiście z okazji końca świata – podróż dookoła świata.
Zdarzają się też pomysły, od których włos jeży się na głowie – takie jak wzięcie udziału w operacji jako chirurg. My po cichu marzymy, aby chirurdzy – hobbyści spełniali swoje marzenia raczej w teorii…
Okazuje się, że Polacy – oprócz tego, że są znani z narzekania, są także dość sprzeczni. Z jednej strony, ktoś marzy o tym, by powiedzieć wszystkim, co o nich myśli, z drugiej – chce pogodzić się ze wszystkimi wrogami….
Wśród ankietowanych znaleźli się też hobbyści zagadek (odkrycie tajemnicy Trójkąta Bermudzkiego), ekstremalnych wrażeń (pływanie z rekinami), ale i całkiem przyziemnych potrzeb (wyspać się za wszystkie czasy!). Wiele osób chciało również zagrać na nosie instytucjom finansowym i – wbrew finansowej, zdroworozsądkowej logice – szybko się wzbogacić. I w tym akurat wygrana w konkursie Lay’s może pomóc!
Akcja „Marzenia Ziemniaka przed końcem świata!” umożliwia zdobycie nawet 20 000 zł na spełnianie swoich marzeń. Mechanizm jest bardzo prosty i nie zabiera wiele – tak cennego przed końcem świata – czasu. Wystarczy kupić promocyjną paczkę Lay’s, wejść na www.lays.pl, spełnić jedno z marzeń sympatycznego bohatera konkursu – Ziemniaka, wpisać kod z kuponu z paczki i mocno trzymać kciuki, aby zgłoszenie zyskało uznanie Jury Konkursowego. Konkurs trwa do 11 listopada, aby ostatni zwycięzca miał czas na spełnienie swoich fantazji.
Dodatkowych informacji udzielają:
Anna Bielecka
Brand Manager Lay’s
Mail: anna.bielecka@pepsico.com
Karolina Wierzbicka
Junior Brand Manager Lay’s
Mail: karolina.wierzbicka@pepsico.com
Małgorzata Kink
Multi Communications
Mail: malgorzata.kink@multipr.pl
tel. 728 301 876
O firmie PepsiCo
W swoim globalnym portfolio obejmującym marki artykułów żywnościowych i napojów, PepsiCo posiada 22 różne linie produktów, z których każda generuje w ciągu roku sprzedaż detaliczną na poziomie ponad miliarda dolarów. Nasze główne przedsiębiorstwa wytwarzają również setki innych pożywnych, smacznych artykułów żywnościowych i napojów, które niosą radość konsumentom na całym świecie. Przy średniorocznych przychodach sięgających ponad 65 mld dolarów, wszystkich pracowników PepsiCo łączy wyjątkowe zaangażowanie w sprawy zrównoważonego rozwoju pod hasłem „Performance with Purpose”. Starając się oferować szeroki wybór zdrowych, łatwo dostępnych i przynoszących radość produktów, ograniczając swój wpływ na środowisko naturalne, redukując zużycie wody, energii oraz ilość opakowań, zapewniając znakomite warunki pracy naszym współpracownikom, szanując, wspierając i inwestując w rozwój społeczności lokalnych, gdzie działamy. Więcej informacji nt. PepsiCo jest dostępnych na globalnej stronie pod adresem www.pepsico.com oraz na polskiej stronie firmy www.pepsicopoland.com
Odwiedź PepsiCo na:
Twitter (@PepsiCo)
Facebook (@http://www.facebook.com/PepsiCoPolska)