Kłosiaki przewrotnie o świecie kobiet i mężczyzn w nowej reklamie Bakomy
Na początku lutego ruszyła nowa kampania Bakomy promująca owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W reklamach i kampanii sponsoringowej w telewizji i internecie pojawią się ponownie brand heroes marki – Kłosiaki, które na zasadach kontrastu, zabawnie wskazują, czym różni się świat mężczyzn i kobiet. Za planowanie i zakup mediów dla wiosennej kampanii jogurtu Bakoma 7 zbóż MEN odpowiada dom mediowy Universal McCann (UM).
Nowa kampania Bakomy skierowana jest głównie do mężczyzn. Promowany jest owocowy jogurt 7 zbóż MEN. W ramach prowadzonych działań realizowana jest kampania spotowa oraz sponsoringowa m.in. w TVN i kanałach tematycznych. Nowy spot reklamowy nawiązuje do wcześniejszej kampanii marki, prowadzonej w 2013 roku. Kłosiaki, symbolizujące zboża wchodzące w skład produktu w zabawny sposób pokazują co jest ważne w męskim świecie.
Pobierz spot: http://we.tl/6gKgqviQbd
Spoty o długości 30’ i 15’ będzie można zobaczyć również na platformach VOD, na których powierzchnia reklamowa została zakupiona przez dom mediowy UM w modelu programmatic buying. Dodatkowo kampania Bakomy zostanie wsparta działaniami z wykorzystaniem airwalli, czyli balonów reklamowych, które będą eksponowane przed 40 centrami handlowymi w całej Polsce.
Celem kampanii jest zarówno zwiększenie sprzedaży, jak i umocnienie wizerunku marki Bakomy oraz świadomości jej produktów. Za planowanie i zakup mediów odpowiada zespół \UM. Za kreację kampanii odpowiada Orca Film.
Bakoma 7 zbóż MEN
7 zbóż MEN to owocowy jogurt przeznaczony specjalnie dla mężczyzn. Zawarte w nim ziarna zbóż oraz nasiona dyni i słonecznika, sprawiają, że 7 zbóż MEN jest smaczną, zdrową i pożywną przekąską, która zapewnia siłę i witalność.