MOKATE: Choco Dream podbija rynek
Wartościowy udział czekolad do picia oferowanych przez Mokate wzrósł w ciągu roku wartościowo o 4% awansując producenta z odległej pozycji, na trzecie miejsce kategorii.
– To świetnie dopracowany produkt, dostosowany do potrzeb i oczekiwań klientów. Będzie rozwijany i wzbogacany, tym bardziej, że rynek czekolady w naszym kraju nadal znajduje się w fazie wzrostu – podkreśla Adam Mokrysz, z zarządu Mokate Sp. z o.o. – Zwiększamy też jego sprzedaż eksportową i wyniki są nader obiecujące – podkreśla A. Mokrysz.
Nie tylko detal
– Obok tradycyjnego kanału dystrybucji – będziemy rozwijać zarówno nasze udziały w rynku horeca, jak vendingu. To bardzo atrakcyjne i obiecujące segmenty sprzedaży napojów. W tym różnego rodzaju czekolad – zapewnia Adam Mokrysz.
Atutem, który umożliwi realizacje tych planów jest sieć dystrybucji oraz komplementarna oferta handlowa.
Choco Dream
Nie ma lepszego i skuteczniejszego lekarstwa na złe samopoczucie niż pyszna, gorąca i gęsta czekolada. Czekoladzie przypisuje się właściwości antydepresyjne, czekolada dodaje energii i jak możemy się przekonać również lekarze coraz częściej informują o jej prozdrowotnym działaniu.
W ubiegłym roku Mokate wprowadziło na rynek serię czekolad do picia – Choco Dream – o gęstej, aksamitnej konsystencji, głębokim smaku, doskonałe zarówno po zalaniu wodą jak i mlekiem.
Czekolady Mokate Choco Dream oferowane są w pięciu różnych odmianach. Dwie klasyczne: Milky – znakomita, rozgrzewająca o delikatnym, mlecznym smaku i Dark – wyrazista, zdecydowana o wyraźnie kakaowym smaku. Oraz trzy wyjątkowe i unikalne w segmencie czekolad pitnych: Diavollo z nutą wiśni i chili, Amorro z nutą maliny i Aniello z nutą pomarańczy.
Udziały wartościowe czekolad Mokate
XII.2010 – 3,6%
XII.2011 – 5,4%
nadzwyczaj absorbujące wiadomości Pozdrowienia dla Was