HobbyInneModa i stylPolecamyPolecane wiadomości

Converse ruszył z kampanią na jesień/zima 2014

Marka Converse, w ramach jesiennej kampanii, poprzez swoje działania zaprasza kreatywnych ludzi z całego świata do inspirowania i dzielenia się swoim wyjątkowym podejściem do życia. Pokazani w materiałach bohaterowie Converse udowadniają, że nawet codzienne, często rutynowe czynności nie muszą być nudne. A każdy dzień to okazja do przeżycia wyjątkowej przygody, wystarczy tylko chcieć i mieć odwagę, by podjąć wyzwanie!

Główny motyw jesiennej kampanii – połączenie spontanicznego działania z nieustającym pobudzaniem kreatywności młodych ludzi – jest sprofilowany do grupy docelowej marki.
W takim duchu również zaplanowane są działania marketingowe promujące linię Converse Proudly Imperfect oraz kampanię #SNEAKERSWOULD. Całość ma za zadanie inspirować oraz zachęcać fanów marki do podejmowania niesztampowych decyzji i korzystania z życia.

Converse Proudly Imperfect to linia stylizowanych na lekko znoszone sneakers’ów
z charakterystycznymi suwakami z tyłu. Dostępne w wersji damskiej trampki: TRI ZIP oraz męskiej: BACK ZIP zdobią layouty pełne kolaży. W okresie sierpień-październik linia wspierana jest działaniami reklamowymi w outdorze, prasie oraz w Internecie. Działania OOH to zestawienie szeregu nośników (billboard, 6×3, metroboard, citylight, wielki format) w Warszawie, Krakowie, Poznaniu, Wrocławiu oraz Trójmieście. Kampania w prasie obejmuje lifestylowe oraz kobiecie tytuły, a działania online widoczne są przede wszystkim na serwisach lifestylowych, muzycznych i studenckich.

Jesień w Converse to również działania związane z kampanią #SNEAKERSWOULD, czyli cyklem organizowanych w całym regionie EMEA wyjątkowych imprez – o nietypowej porze, w nieoczekiwanych miejscach, z udziałem ciekawych artystów. W Polsce kampania #SNEAKERSWOULD wspierana jest przez liderów opinii, partnerów medialnych, a jej finałem jest koncert w owianej tajemnicą lokalizacji. Szczegóły na www.converse.pl.

Za kreację działań marketingowych Converse na rynku polskim odpowiada AmerSport Group. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy PRO Media House.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *