BiznesKomputeryPokaz slajdówPolecamyPolecane wiadomościŚwiat technologii

Czego poszukujemy w sieci?

Nie jest nowością, że każdego dnia spędzamy w sieci średnio od 3 do 5 godzin. Z badań przeprowadzonych na zlecenie firmy Microsoft wynika, że 20% internautów przegląda Internet nawet ponad 6 godzin. Specjaliści dodają, że mobilny dostęp do Internetu zdecydowanie zmienił funkcjonowanie przedsiębiorstw.Badania przeprowadzone przez portal Money.pl wskazują, że więcej niż połowa internautów stwierdza, iż firma, która umieszcza w Internecie swoją ofertę jest nowoczesna. Co czwarty respondent spośród tej grupy uważa dodatkowo, że usługodawca, który postanowił w taki sposób zaistnieć w sieci jest godny zaufania bardziej od innych. Dla części badanych fakt, iż przedsiębiorstwo można znaleźć w serwisie typu Aleja Gospodarcza oznacza niejako pewną gwarancję wyższej jakości świadczonych przez nią usług. Sam nasuwa się wniosek, iż posiadanie swojej elektronicznej wizytówki w darmowym serwisie Alei przynosi firmom wymierne korzyści. Favore.pl przeanalizował również oferty, których najczęściej poszukujemy w sieci. Do najbardziej popularnych haseł, które wpisujemy w wyszukiwarkę, możemy zaliczyć m.in. drukarnię, transport, remont, angielski/niemiecki/tłumacz, fotograf, drzwi, ślub, opieka, hotel, budowlane, masaż czy malowanie. Z danych Favore.pl można również wyczytać, że najczęściej swoje oferty umieszczają w sieci firmy budowlane i remontowe. Jeśli Twoja firma zajmuje się jednym z wymienionych wcześniej zagadnień, zdecydowanie powinieneś zadbać o swój wizerunek w sieci. W badaniu przeprowadzonym przez portal Money.pl wzięło udział prawie 1500 internautów.

 

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *